La Direcció General de Protecció Civil (DGPC) de la Generalitat ha tancat la prealerta del pla especial d'emergències per inundacions (Inuncat) després que l'episodi de pluges hagi finalitzat i es vagin normalitzant les incidències en el subministrament elèctric. Tot i així, encara uns 2.700 abonats segueixen sense llum a l'Anoia després de l'incendi provocat per un llamp en una subestació a La Torre de Claramunt (l'Anoia). A la Conca de Barberà, 1.035 abonats de Pira, Blancafort, Sarral, Solivella i Barberà de la Conca també s'han quedat sense servei i a l'Alt Urgell, uns 650 abonats després de la caiguda d'un cable de mitja tensió a la Ribera d'Urgellet. En ambdós casos, les incidències ja estan resoltes.
Durant la tarda, la caiguda d'un llamp en una subestació elèctrica de Capellades han deixat sense subministrament elèctric 10.250 abonats i provocant l'incendi de la subestació elèctrica. 7 dotacions dels Bombers de la Generalitat han treballat en l'extinció de l'incendi. Els municipis afectats per aquesta incidència han estat: Torre de Claramunt, Capellades, Pobla Claramunt, Sant Quintí de Mediona, Mediona, Cabrera, Anoia, Piera, Llacuna, Carme i Santa Maria de Miralles.
Aquesta tarda, a conseqüència d'un accident de trànsit a la C-14 al terme municipal de Ribera d'Urgellet, l'helicòpter del SEM que ha treballat en aquest accident ha tocat un cable de mitja tensió afectant el subministrament elèctric de 650 abonats dels municipis: Figols i Alinyà, Valls Aguilar, Ribera Urgellet, Soriguera, Montferrer i Castellbò. En aquests moments el subministrament elèctric de la zona s'ha recuperat.
ARA A PORTADA
-
Radiografia del nou finançament: 1.800 euros més per català, ordinalitat i singularitats a la carta Bernat Surroca Albet
-
-
Junqueras treu pit del nou finançament i pressiona Junts: «Si diu 'no', els diners es queden a l'Estat» Lluís Girona Boffi
-
Illa fa una crida a Junts perquè no bloquegi «el millor finançament per a Catalunya» Bernat Surroca Albet
-
Publicat el 06 d’abril de 2012 a les 21:28
Et pot interessar
-
Societat
Una esportista provoca una allau a Andorra i ho explica a les xarxes
-
Societat
El temps del cap de setmana del 10 i 11 de gener: molts avisos per vent, neu i temperatures baixes
-
Societat
Acabar amb les llistes d'espera per aprendre català: el compromís imminent de la reunió Collboni-Òmnium
-
Societat
Mor una ciclista en un accident de trànsit amb un turisme a l’Eixample de Barcelona
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 10 i 11 de gener
-
Societat
Can Ruti i Vall d'Hebron, centres estatals de referència per tractar amb cirurgia els trastorns del moviment
