La Direcció General de Protecció Civil (DGPC) de la Generalitat ha tancat la prealerta del pla especial d'emergències per inundacions (Inuncat) després que l'episodi de pluges hagi finalitzat i es vagin normalitzant les incidències en el subministrament elèctric. Tot i així, encara uns 2.700 abonats segueixen sense llum a l'Anoia després de l'incendi provocat per un llamp en una subestació a La Torre de Claramunt (l'Anoia). A la Conca de Barberà, 1.035 abonats de Pira, Blancafort, Sarral, Solivella i Barberà de la Conca també s'han quedat sense servei i a l'Alt Urgell, uns 650 abonats després de la caiguda d'un cable de mitja tensió a la Ribera d'Urgellet. En ambdós casos, les incidències ja estan resoltes.
Durant la tarda, la caiguda d'un llamp en una subestació elèctrica de Capellades han deixat sense subministrament elèctric 10.250 abonats i provocant l'incendi de la subestació elèctrica. 7 dotacions dels Bombers de la Generalitat han treballat en l'extinció de l'incendi. Els municipis afectats per aquesta incidència han estat: Torre de Claramunt, Capellades, Pobla Claramunt, Sant Quintí de Mediona, Mediona, Cabrera, Anoia, Piera, Llacuna, Carme i Santa Maria de Miralles.
Aquesta tarda, a conseqüència d'un accident de trànsit a la C-14 al terme municipal de Ribera d'Urgellet, l'helicòpter del SEM que ha treballat en aquest accident ha tocat un cable de mitja tensió afectant el subministrament elèctric de 650 abonats dels municipis: Figols i Alinyà, Valls Aguilar, Ribera Urgellet, Soriguera, Montferrer i Castellbò. En aquests moments el subministrament elèctric de la zona s'ha recuperat.
ARA A PORTADA
-
-
Més del 60% dels catalans avala la prohibició de la compra especulativa d'habitatge Lluís Girona Boffi
-
Foment amenaça de portar al TC les mesures estrella d'Illa i els Comuns en habitatge Pep Martí i Vallverdú
-
-
L'Iran tanca l'estret d'Ormuz de facto i amenaça l'economia global: bombardejarà qualsevol vaixell Marc Orts i Cussó
Publicat el
06 d’abril de 2012 a
les 21:28
Et pot interessar
-
Societat
Les sorprenents normes de la DGT per 2026: prohibit avançar amb mal temps
-
Societat
Dispositiu dels Mossos a Barcelona i l'Hospitalet de Llobregat contra el tràfic internacional de cocaïna i haixix
-
Societat
El Turó de Montgat, el cim més petit de Catalunya
-
Societat
Un ferit en l'incendi d'una barraca entre Sant Fost de Campsentelles i la Llagosta
-
Societat
Tres trens per hora i sentit a l'R1 per un robatori de cable entre Clot i Arc de Triomf
-
Societat
«L'actual crisi ferroviària quedarà curta d'aquí a uns anys»
