Les Associacions de Discoteques, Oci Nocturn i Hostatgeria de La Rioja han criticat el "macrobotellot" que es va produir aquesta nit de Cap d'Any, a Logronyo, que va arribar a congregar a les tres del matí més de 3.000 persones, mentre els "cotillons es van suspendre" per les mesures restrictives del Govern autonòmic.
Les associacions han apuntat que en la zona hi havia "beguda, música, petards, focs artificials i a penes es nota presència policial", amb "alguna patrulla que, de tant en tant, passa en vehicle" per un punt al qual el portaveu de l'Ajuntament de Logronyo, Kilian Cruz, va prometre que estarien "atents i vigilants, amb els recursos disponibles".
"Estar atent significa saber que es produeix un macrobotellot i res més. Perquè presència policial ni n'hi ha, ni se li espera", denuncien els empresaris de l'oci nocturn, que creuen que les restriccions han portat "a la ruïna" diversos sectors i han generat "una situació pitjor a la qual hi havia en tenir a gent al carrer en aquestes condicions".
[plantillacoronavirus]
Macrobotellot a Logronyo amb més de 3.000 persones
Societat
La patronal de les discoteques de la Rioja denuncia l'escassetat de policies per evitar aquestes trobades
- Imatge del macrobotellot.
ARA A PORTADA
-
Política La Generalitat es personarà com a acusació en els aldarulls de Barcelona Bernat Surroca Albet
-
Política La Moncloa acusa Feijóo de «fomentar l'odi» per atribuir a Sánchez els aldarulls Pep Martí i Vallverdú
-
Societat Nova convocatòria d'aldarulls a Barcelona: crida per aprofitar les disfresses de Halloween Natàlia Pinyol
-
-
Publicat el
01 de gener de 2022 a
les 15:39
Et pot interessar
-
Societat
Telegram bloqueja un segon canal de Blocus que incentiva els aldarulls
-
Societat
Els metges van a la vaga indefinida i donen el tret de sortida al tren de la mobilització social
-
Societat
Uber Eats laboralitza els «riders» que encara eren autònoms
-
Societat
El Govern dilueix l'objectiu del 6% i planteja nous indicadors per millorar la inversió educativa
-
Societat El personal d'Urgències de l'Hospital del Mar anuncia una vaga independent a les portes de l'aturada general dels metges
-
Societat Roben en una joiera de Barcelona després d'encastar-hi un cotxe de matinada
