La dona de l'expresident de la Generalitat Jordi Pujol, Marta Ferrusola, ha rebut l'alta després de romandre ingressada des de l'1 d'agost a l'Hospital Vall d'Hebron. Ara ha estat traslladada al Parc Sanitari Pere Virgili. Així ho han explicat fonts de la Vall d'Hebron a Europa Press, sense precisar més detalls. Tampoc han dit quan va rebre l'alta exactament.
Ferrusola va ser hospitalitzada en estat greu l'1 d'agost després de patir una forta caiguda a la casa que la família té a Queralbs. L'accident li va provocar un traumatisme cranioencefàlic i diverses fractures. Va ser intervinguda quirúrgicament el mateix dia.
El Parc Sanitari Pere Virgili és una empresa pública de la Generalitat, adscrita al Servei Català de la Salut, que gestiona serveis d'atenció intermèdia i atenció primària a Barcelona.
Ferrusola, de 85 anys i processada actualment per l'Audiència Nacional, va caure des d'unes escales. Aquest és el segon accident que Ferrusola pateix en tres anys. De fet, justament el 31 de juliol de 2017, va haver de ser atesa d'urgències a l'Hospital de Campdevànol. La dona de l'expresident va patir un fort cop al tòrax en una caiguda, també a la seva casa d'estiu a Queralbs. El seu estat no era greu i el mateix dia al cap de poques hores ja va ser donada d'alta.
Marta Ferrusola rep l'alta després de tres mesos ingressada al Vall d'Hebron
La dona de l'expresident Pujol va patir un accident a la seva casa de Queralbs
ARA A PORTADA
-
Les excel·lents previsions per als bolets reobren el debat sobre la massificació del bosc Pere Fontanals | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Illa i Pradales fan pinya perquè l'oficialitat del català i el basc a Europa «sigui una realitat» Redacció
-
-
ERC activa el rellotge perquè el PSOE avali la delegació de l'IRPF a la Generalitat Lluís Girona Boffi
Publicat el 31 d’octubre de 2020 a les 19:48
Et pot interessar
-
Societat L'edat mitjana del donant de medul·la òssia a Catalunya són els 27 anys
-
Societat La discriminació contra el col·lectiu LGTBI+ es triplica en els últims deu anys a Catalunya
-
Societat El TSJC avala l'eutanàsia d'una jove catalana però permet al seu pare seguir-hi recorrent en contra
-
Societat El Meteocat activa l'avís de perill per pluja a tot Catalunya
-
Societat Collboni defensa que «no hi cap ni un turista més» a Barcelona
-
Societat La curiositat que fa única la llengua de signes en català