Es normalitza la situació de retencions d'aquest dissabte al matí a l'AP-7 per un accident entre un camió i dos turismes a Llinars del Vallès. El sinistre s'ha produït poc després de les 10.00 hores al quilòmetre 122 de l'AP-7, a tocar de l'àrea de descans de Llinars, i ha tallat la via durant prop d'una hora en sentit Barcelona.
A les 14.00 hores, hi ha només 5 quilòmetres de congestió a Llinars del Vallès, tot i que encra continua tallat un dels carrils. La C-32 acumula 4 quilòmetres en total en diversos trams en sentit nord i la C-60 5 quilòmetres en el tram entre Roca del Vallès i Argentona.
🔴❌ A l'AP-7 es manté tallat un carril a Llinars del Vallès en sentit la Roca del Vallès per aquest #accident. Ara hi ha 4,5 km de retenció.
— Trànsit (@transit) April 4, 2026
🟢 Situació normalitzada a la mateixa via entre Montmeló i Llinars del Vallès en sentit Girona. pic.twitter.com/mxw3ZMTZ5d
