Mor Adrián, el nen de 8 anys malalt de càncer que volia ser torero

El petit va rebre diversos greus atacs per part d'alguns usuaris a les xarxes socials

Publicat el 08 d’abril de 2017 a les 19:34

Adrián, al centre de diversos toreros durant l'acte benèfic Foto: Europa Press


L'Adrián, el nen valencià malalt de càncer que s'havia fet famós per la seva voluntat de ser torero, ha mort aquest dissabte a la tarda a l'edat de vuit anys, segons ha pogut saber el diari El Español, que també informa que el seu estat de salut havia empitjorat en els darrers dies.

A causa del somni que tenia, el petit havia rebut diversos insults per part d'alguns usuaris a les xarxes socials. "Que es mori, que es mori ja”, o “Moriràs” van ser alguns dels comentaris que li havien escrit dues persones que van ser detingudes per part de la Guàrdia Civil, arran de la celebració d’un festival benèfic de toreig organitzat a València amb l’objectiu de recaptar fons per ajudar al tractament mèdic del menor.

Davant d'aquests comentaris, el pare d’Adrián va assegurar que la família i la Fundación Toro de Lidia emprendrien “totes les mesures legals necessàries i possibles” per denunciar els comentaris ofensius publicats a Twitter contra el petit després del paseíllo que va dur a terme a una corrida benèfica a València.