Els Mossos d'Esquadra han detingut un veí de Sant Just Desvern (Baix Llobregat) de 74 anys com a presumpte autor de la mort d'un altre home de 50 anys al qual li hauria disparat un tret d'escopeta en una zona rural de Santa Maria de Montmagastrell (Urgell).
Els fets s'han registrat lloc pels volts de les dos quarts d'una de la tarda d'aquest dijous en un vedat de caça d'aquest nucli agregat a Tàrrega. Segons les primeres informacions, un caçador hauria disparat la víctima quan aquesta es queixava que havien entrat a la seva finca.
Els serveis mèdics que s'han desplaçat a la zona han intentat salvar la vida del ferit però finalment ha acabat morint. Poc després, els mossos han detingut el presumpte autor del tret, que també es trobava al lloc. La policia ha obert una investigació per esclarir les circumstàncies de la mort.
Mor d'un tret quan es discutia amb uns caçadors a l'Urgell
Un detingut per disparar i matar un home a Santa Maria de Montmagastrell, a l'Urgell
ARA A PORTADA
-
Junts pressiona el Govern pels obstacles al Registre Civil per catalanitzar-se el nom Lluís Girona Boffi
-
Traves per catalanitzar-se el nom: creixen les denúncies pels obstacles als registres civils Bernat Castanyer Colomer
-
-
Plataforma per la Llengua porta als jutjats el cas de castellanització del cognom «Garcia» Neus Climent
-
Publicat el
18 de desembre de 2014 a
les 23:21
Et pot interessar
-
Societat
Mor de manera sobtada l'inspector en cap de la Policia Local de Vilanova i la Geltrú
-
Societat
Rodalies no millora i l'Estat endarrereix la normalitat fins al juny
-
Societat
Taxa d'alcohol 0,0 i rebaixar el llindar del delicte: la proposta del Govern contra els accidents de trànsit
-
Societat
Els Estats Units investiguen la mort de Noelia Castillo i qüestionen l'eutanàsia
-
Societat
Què vull que hi posi al meu DNI
-
Societat
Mor la periodista Carolina Sellés
