Un home de 56 anys ha mort aquest divendres en caure de la teulada de l'empresa on treballava a Igualada, segons han informat els Mossos d'Esquadra. Els serveis d'emergències han rebut l'avís del succés cap a un quart de dues del migdia. Quant a les causes de la mort, s'estan investigant.
Al lloc dels fets s'han traslladat diverses patrulles de Seguretat Ciutadana i d'Investigació de la comissaria dels Mossos d'Igualada, dotacions dels Bombers i efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Tot i la ràpida actuació dels serveis d'emergències, no s'ha pogut salvar la vida de l'operari. Els Mossos, que consideren el fet un accident laboral, han posat els fets en coneixement del jutjat i del Departament d'Empresa i Treball.
Tot just aquest dijous també va morir un home de 54 anys en caure des d'una alçada de 14 metres mentre feia tasques de manteniment en un sostre d'una empresa de Viladecans.
