Un jove de 26 anys ha mort aquest dilluns mentre esquiava a l'estació de La Molina. L'esquiador es trobava a la zona de Coll de Pal quan per causes que es desconeixen ha caigut i ha mort. Els responsables de l'estació han rebut l'avís de l'accident a les 9:50 hores i ràpidament s'han desplaçat al lloc dels fets els equips d'emergències que ja no han pogut fer res per salvar-li la vida.
Els Mossos d'Esquadra, que es trobaven a l'estació, s'han fet càrrec de la investigació. Des de La Molina han lamentat la mort del jove i han dit que es tracta "d'un accident amb un desenllaç fatal". El jove era veí de Sils (Selva) i tenia 26 anys. Tot apunta a una topada contra les tanques de protecció de l'estació tot i que els Mossos ho estan investigant.
Mor un jove després de patir un accident mentre esquiava a l'estació de La Molina
La persona ha mort aquest matí mentre esquiava a la zona de Coll de Pal
ARA A PORTADA
-
Illa es conjura per resoldre les crisis en el retorn a Palau: «Sé el que cal fer» Bernat Surroca Albet
-
-
-
La setmana de la «doble vaga» dels metges arrenca amb un seguiment del 39% segons els sindicats i d'un 6% segons Salut David Cobo
-
«Que la pesta porcina havia sortit del laboratori mai va tenir base científica» Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
03 de febrer de 2020 a
les 14:19
Et pot interessar
-
Societat
El Barça se suma al Correllengua Agermanat, que sortirà del Camp Nou i recorrerà tots els Països Catalans
-
Societat
Cinc línies continuen amb trams tallats cinc setmanes després de l'accident de Gelida
-
Societat
Salut incentivarà els CAP que redueixin la llargada de les baixes
-
Societat
Reobre l'AP-7 a l'Hospitalet de l'Infant, que estava tallada en sentit nord per un camió bolcat
-
Societat
Els detalls de la proposta de Pisarello per fer gratuït el metro: començar pels caps de setmana, joves i gent gran
-
Societat
Continuen els retards als trens: fins a 25 minuts en diverses línies regionals i fins a una hora a l’R11
