Un jove de 26 anys ha mort aquest dilluns mentre esquiava a l'estació de La Molina. L'esquiador es trobava a la zona de Coll de Pal quan per causes que es desconeixen ha caigut i ha mort. Els responsables de l'estació han rebut l'avís de l'accident a les 9:50 hores i ràpidament s'han desplaçat al lloc dels fets els equips d'emergències que ja no han pogut fer res per salvar-li la vida.
Els Mossos d'Esquadra, que es trobaven a l'estació, s'han fet càrrec de la investigació. Des de La Molina han lamentat la mort del jove i han dit que es tracta "d'un accident amb un desenllaç fatal". El jove era veí de Sils (Selva) i tenia 26 anys. Tot apunta a una topada contra les tanques de protecció de l'estació tot i que els Mossos ho estan investigant.
Mor un jove després de patir un accident mentre esquiava a l'estació de La Molina
Societat
La persona ha mort aquest matí mentre esquiava a la zona de Coll de Pal
ARA A PORTADA
-
-
Societat El Govern argumenta que no es va enviar l'ES-Alert perquè el nivell d’alerta «no estava justificat» Neus Climent / Agències
-
Acció Per què no s'ha enviat una alerta als mòbils per les pluges torrencials al Camp de Tarragona? Neus Climent
-
Societat Set ferits i carrers inundats: els efectes de les pluges al Baix Penedès i al Tarragonès Neus Climent / Agències
Publicat el
03 de febrer de 2020 a
les 14:19
Et pot interessar
-
Societat
«A l’estiu, Gràcia perd una mica l’essència del barri»
-
Societat Un nou bus de TMB circularà al voltant del Camp Nou els dies de partit del Barça
-
Societat
El forn marítim
-
Societat
Més turistes, menys país
-
Societat
9.000 euros per viatge: desarticulen dues organitzacions de tràfic de migrants de Ceuta
-
Societat
Detenen un home per una agressió amb arma blanca al Raval de Barcelona
