Un motorista de 54 anys ha mort aquest divendres després de xocar contra un taxi a l'encreuament dels carrers Floridablanca i Viladomat, en el districte barceloní de l'Eixample.
El sinistre s'ha produït a les 14.10 hores, i l'home ha mort hores més tard a l'Hospital Clínic, ha informat l'Ajuntament en un comunicat. Fins al lloc dels fets s'han desplaçat tres dotacions de la Guàrdia Urbana i una unitat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Mor un motorista a causa del xoc amb un taxi a l'Eixample de Barcelona
L'accident ha tingut lloc a l'encreuament dels carrers Floridablanca i Viladomat
ARA A PORTADA
-
El Govern preveu la reobertura total de Rodalies a principis de la setmana vinent Bernat Surroca Albet
-
-
-
Junts planteja «reordenar» el sistema d'ajudes per fomentar «l'autonomia i no la dependència» Lluís Girona Boffi
-
La Moncloa esquiva l'autocrítica per la debacle a l'Aragó i apunta al PP: «És el llevaneus de Vox» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
27 de febrer de 2015 a
les 18:47
Et pot interessar
-
Societat
Robatori de pel·lícula a una Vall de Núria coberta per la neu
-
Societat
La segona proposta del PDUM contempla més de 160.000 nous habitatges a l'àrea metropolitana
-
Societat
Collboni desallotja l'assentament més gran de Barcelona sense alternatives suficients i amb policia espanyola
-
Societat
El metro i el bus de Barcelona baten rècords històrics el 2025 i superen els 709 milions de viatgers, segons l'INE
-
Societat
Feina nova, vida nova: es busquen treballadors al poble més alt de Catalunya
-
Societat
Dispositiu policial a l'àrea de Barcelona i el Penedès contra una banda transnacional implicada en el tràfic d'haixix
