El conductor d'una motocicleta ha mort aquest dimarts al matí en una sortida de via a l'A-7, a Cambrils (Baix Camp), segons ha informat el Servei Català de Trànsit. L'accident s'ha produït al voltant de les set del matí per causes que encara s'estan investigant a l'alçada del punt quilomètric 1.143. La víctima és un home de 48 anys, J.G.S., veí de Mont-roig del Camp i de nacionalitat espanyola.
Arran de la incidència, s’han activat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra i tres ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques. Quant a l’afectació viària, l’A-7 s’ha hagut de tallar la sortida de Cambrils en sentit nord fins poc abans de tres quarts de deu del matí.
Mor un motorista en un accident a l'A-7 a Cambrils
Societat
El vehicle ha sortit de la via per causes que es desconeixen
ARA A PORTADA
-
Política Illa promet destinar el 6% del PIB en educació per superar la crisi a les aules Bernat Surroca Albet
-
Política Junqueras s'arremanga per aconseguir un «gran acord de país» en educació Lluís Girona Boffi
-
Ciutats El Govern activa un pla per climatitzar totes les escoles públiques i 51 residències fins al 2031 Bernat Surroca Albet
-
-
Política Ceuta passa factura a Sánchez i el PP retalla distàncies, segons el CIS Bernat Surroca Albet
Publicat el
03 de juliol de 2018 a
les 08:06
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona homenatja Gustau Muñoz amb una placa de memòria al carrer Ferran
-
Societat Investiguen una explosió en un caixer automàtic del barri de Sants de Barcelona
-
Societat
Què sabem i què no de l'incendi en una fàbrica de Mataró
-
Societat
Collboni pacta amb CCOO i UGT 1.500 pisos públics nous en 10 anys: on i com han d'aparèixer aquests habitatges?
-
Societat
Estabilitzat l'incendi en una fàbrica de Mataró que ha obligat a evacuar més de 200 treballadors
-
Societat
Educació enforteix la xarxa d'FP: rècord de matriculacions per segon any consecutiu
