Un noi ha mort aquest dissabte a Gelida (Alt Penedès) després de ser apunyalat. El succés, que ha tingut lloc a la tarda, és el segon apunyalament mortal en 24 hores a Catalunya, després del d'ahir divendres a Terrassa.
Segons han informat els Mossos d'Esquadra en un comunicat, han rebut l'avís cap a les 18.30 hores que una persona havia estat ferida a la via pública i s'han activat els agents i el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que han localitzat el jove però que no l'han pogut salvar. El Jutjat d'Instrucció de guàrdia de Vilafranca del Penedès ha decretat el secret d'actuacions i els Mossos s'han fet càrrec de la investigació.
ARA A PORTADA
Publicat el
10 d’abril de 2021 a
les 20:53
Et pot interessar
-
Societat
Collboni contra els creuers
-
Societat
Més de 200 professors critiquen la política de personal de la UB per «anar en detriment del talent i l’excel·lència»
-
Societat
Catalunya Nord votarà entre «Pirineus Catalans» i «Pirineus Mediterranis» en la consulta sobre el canvi de nom
-
Societat
Així canviarà Barcelona durant el Tour: dels talls de carrer a suar per aconseguir tantes tanques
-
Societat
L'R4, interrompuda temporalment entre Cerdanyola del Vallès i Sabadell Sud per un incendi prop de les vies
-
Societat Catalunya lidera les llistes d’espera en dependència amb més de 80.000 persones
