Un vianant ha mort atropellat per un turisme al punt quilomètric 2,4 de la T-310, a l'altura de Reus (Baix Camp). Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís de l'accident quan passaven sis minuts de les sis de la matinada d'aquest diumenge i encara estan investigant les causes que han provocat l'atropellament mortal.
Arran del sinistre, s'han activat diverses patrulles de la policia catalana i una unitat del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Pel que fa a l'afectació viària, la carretera ha estat tallada en ambdós sentits i s'han fet desviaments senyalitzats per la T-314.
Amb aquesta víctima ja són 94 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Mor un vianant atropellat a Reus
Ja són 94 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de setembre de 2021 a
les 11:46
Et pot interessar
-
Societat
Un incendi crema al terrat de l'hotel Pulitzer de Barcelona
-
Societat
Salut fa marxa enrere i retirarà els incentius als CAP per reduir les baixes laborals
-
Societat
Mor un motorista en una sortida de via a Canyelles, al Garraf
-
Societat
Carolina, la florista més antiga de la Rambla: «Els barcelonins ens estimen molt»
-
Societat
Ferrocarrils estrena un passaport amb descomptes per viatjar amb trens turístics de Catalunya
-
Societat
«Si amb Artemis IV trobem aigua a la Lluna, tenir-hi una base permanent és viable»
