Una jove sense identificar ha mort aquest diumenge al Centre d'Assistència Primària (CAP) de Mollerussa (Pla d'Urgell), per causes que encara es desconeixen. La jove assistia al Festival The End of the World quan es va trobar malament i el servei preventiu del festival la va traslladar al CAP de la localitat i va avisar al Servei d'Emergències Mèdiques (SEM), que va atendre la jove i ja no va poder fer res per salvar-li la vida.
Ara, l'autòpsia haurà de determinar la causa de la mort. Mentrestant, els Mossos d'Esquadra n'investiguen la identitat, donat que en el moment de ser traslladada al CAP no portava cap documentació.
El Festival The End of the World s'ha celebrat per primer cop a Mollerussa, després de diverses edicions a la demarcació de Tarragona, i ha comptat amb més de 55 Dj's nacionals i internacionals, de música electrònica des de la tarda de dissabte fins aquest diumenge. El Festival l'ha organitzat una empresa privada.
Mor una jove al festival «The End of the World» de Mollerussa
La noia es va trobar malament i va ser traslladada al CAP de la capital del Pla d'Urgell, on va morir
ARA A PORTADA
Publicat el
05 d’agost de 2018 a
les 17:15
Et pot interessar
-
Societat
La Generalitat irromp per salvar patrimonialment una part de la presó de la Trinitat Vella
-
Societat
Rebuig frontal de sindicats i famílies a la presència de Mossos a les escoles
-
Societat
El fruit del plàtan es cola a la Diada de Sant Jordi a Barcelona
-
Societat
El 61% dels pisos de lloguer són de «multiarrendadors»
-
Societat
El Sant Jordi que no es veu, però hi és
-
Societat
La Generalitat enviarà mossos de paisà a les escoles per prevenir conflictes
