Una jove sense identificar ha mort aquest diumenge al Centre d'Assistència Primària (CAP) de Mollerussa (Pla d'Urgell), per causes que encara es desconeixen. La jove assistia al Festival The End of the World quan es va trobar malament i el servei preventiu del festival la va traslladar al CAP de la localitat i va avisar al Servei d'Emergències Mèdiques (SEM), que va atendre la jove i ja no va poder fer res per salvar-li la vida.
Ara, l'autòpsia haurà de determinar la causa de la mort. Mentrestant, els Mossos d'Esquadra n'investiguen la identitat, donat que en el moment de ser traslladada al CAP no portava cap documentació.
El Festival The End of the World s'ha celebrat per primer cop a Mollerussa, després de diverses edicions a la demarcació de Tarragona, i ha comptat amb més de 55 Dj's nacionals i internacionals, de música electrònica des de la tarda de dissabte fins aquest diumenge. El Festival l'ha organitzat una empresa privada.
Mor una jove al festival «The End of the World» de Mollerussa
La noia es va trobar malament i va ser traslladada al CAP de la capital del Pla d'Urgell, on va morir
ARA A PORTADA
Publicat el
05 d’agost de 2018 a
les 17:15
Et pot interessar
-
Societat
Missa a la Catedral pel sant (decapitat) que va defensar el «bon govern»
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
