Una jove de 18 anys, veïna de Piera, ha mort aquesta matinada en una accident de trànsit a la BV-2242 a Piera, quan el cotxe on anava de passatgera ha sortit de la carretera al punt quilomètric 3,5 de la vida.
Pel que fa a la conductora del cotxe, que ha resultat ferida menys greu, ha estat traslladada a l'Hospital d'Igualada. Les causes del sinistre encara s'estan investigant.
Arran de l'incident s'han activat diverses patrulles dels Mossos d'Esquadra, tres dotacions dels Bombers i dues unitats del Servei d'Emerències Mèdiques.
Mor una jove de 18 anys en un accident de trànsit a Piera
Societat
La conductora del vehicle ha estat traslladada a l'Hospital d'Igualada en estat menys greu
- SEM -
- Víctor Arias
ARA A PORTADA
-
-
Política Tots els escenaris possibles després del 29-N: de la revàlida de Sánchez a la «supermajoria» de Feijóo Bernat Surroca Albet
-
Política La CUP sotmetrà a la militància la decisió de no presentar-se a les eleccions espanyoles Pau Espí Solé
-
-
Política Feijóo evita parlar d'habitatge en l'inici de precampanya i promet un govern de «reconstrucció nacional» Neus Climent / Agències
Publicat el
04 de desembre de 2022 a
les 12:27
Et pot interessar
-
Societat
Mor l'advocat Joan Piqué Vidal als 93 anys
-
Societat
El PP porta a la Fiscalia l’esvoranc del Putxet per investigar les «possibles responsabilitats penals»
-
Societat
Els sindicats de l'habitatge mobilitzen Barcelona per preparar la vaga general de l'11-N
-
Societat
L'avançament electoral entorpeix part de la resposta al naufragi de les PISA
-
Societat Desmedicalitzar la salut mental: les assignatures pendents per trencar l'estigma
-
Societat
Trenta quilòmetres de cues a l'AP-7 durant l'operació sortida pel pont del 12 d'octubre
