Una motorista ha mort aquest divendres en un xoc contra un camió a la Ronda Litoral a Sant Adrià de Besòs (Barcelonès), segons ha informat el Servei Català de Trànsit. L'accident s'ha produït a un quart de tres del migdia al quilòmetre 3 de la B-10 en direcció cap al Nus de la Trinitat on, per causes que es desconeixen, hi ha hagut una col·lisió lateral entre un camió i una motocicleta. Com a conseqüència del xoc, la conductora de la motocicleta ha quedat ferida crítica i ha mort durant el trasllat l'Hospital de la Vall d'Hebron.
Fins al lloc del sinistre s'hi ha desplaçat set patrulles dels Mossos d'Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Arran de l'accident s'ha tallat la incorporació de la C-31 a la B-10 a Sant Adrià de Besòs en sentit Nus de la Trinitat i cap a dos quarts de cinc de la tarda la circulació en aquest accés ha quedat normalitzada.
Mor una motorista en un xoc contra un camió a la Ronda Litoral
Societat
La dona ha quedat ferida crítica en l'accident i ha mort durant el trasllat a l'Hospital de la Vall d'Hebron
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de febrer de 2015 a
les 20:06
Et pot interessar
-
Societat PSOE i Sumar arriben a un acord per desplegar una nova pròrroga de lloguers més àmplia
-
Societat Un intern de Quatre Camins condemnat per homicidi s'escapa durant una sortida a Barcelona
-
Societat
Desarticulen una organització criminal que distribuïa armes a Catalunya: el líder operava des de la presó
-
Societat
Collboni anuncia ara que demanarà a l'Estat canviar la llei per poder regular els lloguers comercials
-
Societat La terapeuta dels Andic va dissenyar una teràpia de xoc a Montserrat: volia sotmetre'ls a una «situació extrema»
-
Societat
Barcelona tindrà un pregó familiar: Toni Falgueras, del celler Gelida, encetarà la Mercè 2026 amb la seva filla
