L'Ajuntament de Barcelona ha reallotjat nou persones per risc d'esfondrament d'un edifici del carrer Jaume Roig, al districte de Sants-Montjuïc de Barcelona, segons ha informat el consistori en un comunicat.
Els Bombers de Barcelona han inspeccionat aquest dissabte l'immoble després de rebre l'avís, i han comprovat que hi havia deficiències estructurals. Davant aquesta situació l'Ajuntament ha decidit desallotjar i activar el Servei d'Urgències i Emergències Socials.
Nou desallotjats d'un immoble de Sants-Montjuïc per risc d' esfondrament
L'Ajuntament de Barcelona ha reallotjat els afectats
ARA A PORTADA
Publicat el
15 d’agost de 2015 a
les 14:33
Et pot interessar
-
Societat
Lleó XIV defensa l’acollida com una «oportunitat d’enriquiment entre pobles» des de les Canàries
-
Societat
Troben un home mort a la platja a Vilanova i la Geltrú
-
Societat
Salut obre un expedient a la Vall d'Hebron pel cas del nadó maltractat
-
Societat
Barcelona tindrà espais dedicats a Benet i Jornet, Isabel Clara-Simó i Teresa Pàmies
-
Societat
Petards per a persones sensibles al soroll i mascotes, la gran novetat de Sant Joan 2026
-
Societat
Els metges que van atendre el nadó maltractat diuen al jutjat que no havien vist mai lesions tan greus
