Centenars de persones s'han concentrat aquest divendres a la tarda a Barcelona per expressar el seu rebuig a les agressions LGTBIfòbiques, després de la mort de Samuel Luiz a La Corunya la setmana passada, per la qual han ingressat en presó provisional tres joves.
La concentració, convocada per l'Observatori contra l'Homofòbia i el districte de Gràcia, ha acabat amb un minut de silenci. Els assistents portaven banderes de l'arc de Sant Martí i cartells amb missatges com "No pararem fins a curar la teva homofòbia" o "Stop homofòbia". Tot seguit, la mobilització ha recorregut el Passeig de Gràcia.
En les darreres setmanes s'ha produït una onada d'agressions per raó d'orientació sexual o identitat de gènere. La més recent ha tingut lloc a Barcelona aquest divendres, quan un home ha atacat tres joves per motius homòfobs al barri de la Zona Franca.
Nova protesta contra les agressions LGTBIfòbiques a Barcelona
Centenars de persones expressen el seu rebuig als atacs després de la mort de Samuel
- Imatge de la concentració a Barcelona. -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de juliol de 2021 a
les 20:26
Et pot interessar
-
Societat
Desconvocada la vaga a Rodalies prevista pel 27 de maig i el 5 de juny
-
Societat
Mor la «mare» dels caganers, Anna Maria Pla Massot, als 79 anys
-
Societat
«Es pot registrar la mobilitat més important de l'any»: Trànsit engega el dispositiu especial per la segona Pasqua
-
Societat
Només un de cada quatre joves amb feina pot independitzar-se, un mínim històric
-
Societat
La infracció de trànsit que comporta 17 multes dels Mossos cada dia: ho fan molts conductors
-
Societat
«Hem fet les coses diferents que Madrid»: com es paga el viatge del Papa a Catalunya?
