Ofegament mortal en una platja de Malgrat de Mar

És la tercera víctima mortal a les platges catalanes des de l'inici de la campanya d'estiu d'enguany

Publicat el 20 de juny de 2025 a les 14:13
Actualitzat el 20 de juny de 2025 a les 14:23

Un home de 72 anys ha mort ofegat aquest migdia a la platja de l'Astillero de Malgrat de Mar, al Maresme. Les autoritats han rebut l'avís d'emergència vora les 12 h del migdia i han estat informats sobre el que estava passant: els allà presents havien tret un home del mar que es trobava inconscient i al qual se li estaven practicant les maniobres de reanimació.

El Sistema d'Emergències Mèdiques s'ha mobilitzat el més ràpid possible amb dues unitats terrestres i un helicòpter medicalitzat. En arribar, els metges han prosseguit amb les maniobres de reanimació, però finalment l'home ha mort. Mentrestant, durant aquest migdia, a la platja de l'Astillero s'hi trobava un servei de vigilància i onejava la bandera verda.

L'home que ha mort per ofegament aquest divendres és la tercera víctima mortal a les platges catalanes des que diumenge, 15 de juny, va començar oficialment la campanya d'estiu. Per aquesta raó, des de Protecció Civil es recorda la importància d'extremar precaucions a les platges i si algú es troba malament o té dificultats dins la mar s'alerti al socorrista o es truqui al telèfon 112.