Un operatiu de més de 75 voluntaris d'Open Arms ha realitzat més de 20.000 tests del coronavirus en residències d'ancians i centres de col·lectius vulnerables a Catalunya, ha informat l'ONG en un comunicat aquest divendres.
Equips itinerants de l'entitat a la ciutat de Barcelona han realitzat més de 350 trasllats de persones infectades des de residències a centres sanitaris i han col·laborat en l'entrega de material de protecció sanitària a persones en quarantena o en situació de vulnerabilitat.
L'ONG també ha participat en la recollida de mostres per a l'assaig clínic liderat pel doctor Oriol Mitjà, la Fundació Lluita Contra la Sida i les Malalties Infeccioses, i l'Hospital Germans Trias i Pujol pel qual va realitzar 2.567 test en 144 intervencions en centres de la tercera edat i punts fixos.
[noticiadiari]2/202103[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201655[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/203385[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/203378[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202916[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202926[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202806[/noticiadiari]
Open Arms realitza més de 20.000 tests de coronavirus a les residències catalanes
Diversos equips de 75 voluntaris de l'organització han ajudat a fer més de 350 trasllats de pacients i a la recollida de mostres pels assajos clínics

- Dos voluntaris d'Open Arms, a Barcelona -
- David Zorrakino / Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de juny de 2020 a les 19:18
Et pot interessar
-
Societat Barcelona commemora els 20 anys de l’aprovació del matrimoni igualitari: «L'Orgull no caduca»
-
Societat El temps del cap de setmana del 19 i 20 de juliol: núvols i baixada de temperatures
-
Societat Es recupera la circulació a l'AP-7 després de retencions per accidents
-
Societat La Generalitat incentiva amb un plus l’ús del català als jutjats
-
Societat Prohibit el bany en tres platges catalanes per la qualitat de l'aigua
-
Societat Catalanofòbia en un bar de Barcelona: «Res de català, no m'agrada»