El titular del jutjat d'instrucció 27 de Barcelona ha decretat presó provisional sense fiança per a M. L. T., un home de 23 anys de nacionalitat gambiana detingut per un delicte d'incendi a Collserola.
L'home va ser enxampat el 26 de juny per la Guàrdia Urbana mentre s'havia alertat d'un foc en aquesta zona. Segons es relata a l'escrit judicial, quan va veure els agents va fugir, però van aconseguir interceptar-lo.
Els policies li van trobar en una butxaca tres encenedors. Els Mossos d'Esquadra es van fer càrrec de la investigació i van poder determinar que l'home era l'autor d'aquest incendi i van corroborar que anteriorment havia estat denunciat tres cops també per incendis a Collserola, el 8 i 18 de gener i el 23 de maig.
El jutge recull aquest extrem i, alhora, considera que de les actuacions dutes a terme fins ara queda "indiciàriament acreditat" que el detingut "va ser sorprès" a Collserola al costat de quatre fogueres "que havia provocat ell mateix". Per tot plegat considera apropiada la mesura de presó provisional sense fiança.
Presó provisional per a un home acusat de provocar incendis a Collserola
La Guàrdia Urbana el va detenir in fraganti el 26 de juny i els Mossos li atribueixen tres focs anteriors

- Incendi a Collserola -
- Claudia Frontino
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de juliol de 2021 a les 18:50
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest divendres 19 de setembre: jornada assolellada amb un canvi de temps a la vista
-
Societat Una nova jornada de protestes sacseja Barcelona davant l'agreujament de l'ocupació israeliana a Palestina
-
Societat Canvi de plans a la Casa de la Premsa: ara s'hi projecta un centre de recerca d'arts escèniques
-
Societat Un miler de voluntaris ajudaran a aprendre català dins d'un projecte d'Òmnium
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 20 i 21 de setembre
-
Societat L'enginyer Luis Ubalde dirigirà l'oficina per coordinar les obres de Rodalies