El titular del jutjat d'instrucció 27 de Barcelona ha decretat presó provisional sense fiança per a M. L. T., un home de 23 anys de nacionalitat gambiana detingut per un delicte d'incendi a Collserola.
L'home va ser enxampat el 26 de juny per la Guàrdia Urbana mentre s'havia alertat d'un foc en aquesta zona. Segons es relata a l'escrit judicial, quan va veure els agents va fugir, però van aconseguir interceptar-lo.
Els policies li van trobar en una butxaca tres encenedors. Els Mossos d'Esquadra es van fer càrrec de la investigació i van poder determinar que l'home era l'autor d'aquest incendi i van corroborar que anteriorment havia estat denunciat tres cops també per incendis a Collserola, el 8 i 18 de gener i el 23 de maig.
El jutge recull aquest extrem i, alhora, considera que de les actuacions dutes a terme fins ara queda "indiciàriament acreditat" que el detingut "va ser sorprès" a Collserola al costat de quatre fogueres "que havia provocat ell mateix". Per tot plegat considera apropiada la mesura de presó provisional sense fiança.
Presó provisional per a un home acusat de provocar incendis a Collserola
Societat
La Guàrdia Urbana el va detenir in fraganti el 26 de juny i els Mossos li atribueixen tres focs anteriors
- Incendi a Collserola -
- Claudia Frontino
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de juliol de 2021 a
les 18:50
Et pot interessar
-
Societat
Catalunya fa curt d’ulleres per l’eclipsi
-
Societat
Mor Jordi Vila-Abadal, exmonjo de Montserrat i referent de la justícia social
-
Societat
Com afecta l'eclipsi a les mascotes?
-
Societat
El Barça femení jugarà un partit amistós durant l'eclipsi
-
Societat
Les òptiques fan l'agost amb l'eclipsi: «Aquests dos últims dies ha estat una bogeria»
-
Societat
Normalitzada la circulació a l'AP-7 un cop retirat el camió accidentat
