El jutjat d'instrucció 6 de Tarragona, en funcions de guàrdia, ha acordat aquest dissabte a la tarda la presó provisional comunicada i sense fiança per a les dues dones detingudes per la mort d'un nadó a la ciutat el 2020.
Es tracta de l'àvia i de la mare de la criatura, de 42 i 20 anys, respectivament, que tenen una investigació oberta per homicidi, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC).
Les dones, de nacionalitat espanyola i veïnes de Tarragona, van ser detingudes dijous en el marc de la investigació oberta pels Mossos d'Esquadra el desembre passat. El cos va rebre una informació sobre una noia i la seva mare, que haurien pogut cometre un infanticidi després que la jove tingués una criatura el mes de març.
La investigació ha conclòs que les dues dones van causar la mort del nadó i per això les van arrestar i posar a disposició judicial. El cas està sota el secret de les actuacions.
							
																					
														
								Presó provisional sense fiança per a l'àvia i la mare del nadó mort a Tarragona el 2020
El jutjat les investiga per presumpte homicidi de la criatura
ARA A PORTADA
- 
													Punt i final al pacte Junts-PSOE: la militància avala la ruptura amb Sánchez Oriol March | Bernat Surroca Albet  
- 
													Jaume Giró, després del trencament Junts-PSOE: «Cal evitar el tacticisme i defugir la retòrica erma» Oriol March  
- 
													ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet  
- 
													Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet  
- 
													Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes Natàlia Pinyol  
Publicat el 10 d’abril de 2021 a les 21:04
																			
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												El temps d'aquest divendres 31 d'octubre de 2025: boires i cel enteranyinat Societat
												El temps d'aquest divendres 31 d'octubre de 2025: boires i cel enteranyinat
- 
												 Societat
												Mor un home en caure d'una alçada de 14 metres mentre treballava en el sostre d'una empresa de Viladecans Societat
												Mor un home en caure d'una alçada de 14 metres mentre treballava en el sostre d'una empresa de Viladecans
- 
												 Societat
												Condemnen a presó el tuitaire que volia «perseguir» la família que va demanar més castellà a l'escola de Canet Societat
												Condemnen a presó el tuitaire que volia «perseguir» la família que va demanar més castellà a l'escola de Canet
- 
												 Societat
												Un congrés internacional i una exposició commemoraran el centenari de la mort de Gaudí Societat
												Un congrés internacional i una exposició commemoraran el centenari de la mort de Gaudí
- 
												 Societat
												Els millors plans per la Castanyada 2025 a Catalunya Societat
												Els millors plans per la Castanyada 2025 a Catalunya
- 
												 Societat
												Les entitats mantenen el pols contra la prefectura de Via Laietana i convoquen una manifestació pel 23-N Societat
												Les entitats mantenen el pols contra la prefectura de Via Laietana i convoquen una manifestació pel 23-N

 
															 
															 
															 
															 
															