L'Audiència de Girona ha condemnat a una pena de quatre anys, tres mesos i un dia de presó els dos atracadors que van assaltar a punta de pistola les oficines d'un supermercat de Pals (Baix Empordà).
Els lladres, Miguel Fernández i Sergio Castellano, van amenaçar dues treballadores, les van lligar de mans i peus i les van emmordassar. Es van endur un botí de 26.700 euros, tot i que van ser detinguts poc després.
Encara que al judici els acusats van dir que es trobaven al lloc per casualitat, el tribunal no dóna cap mena de credibilitat a la seva versió. Els condemna per robatori amb intimidació amb els agreujants de disfressa i reincidència, però els estima un atenuant simple de drogoaddicció.
Quatre anys i tres mesos per als atracadors d'un súper de Pals
Societat
Els dos lladres, que són reincidents, van amenaçar les treballadores a punta de pistola
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de desembre de 2011 a
les 18:02
Et pot interessar
-
Societat
Desestimada la demanda d'una exdirectiva de TMB acomiadada per assetjament laboral
-
Societat
Gran manifestació a Palma contra el turisme massiu
-
Societat
La saturació a les pensions per allotjar gent sense llar a Barcelona s'enquista: per què encallen les solucions?
-
Societat
Mor el menor ferit crític en l'accident múltiple de Mataró
-
Societat
Les vies per contrarestar els efectes el districte únic universitari en medicina
-
Societat
L'incendi del País Valencià continua fora de control: més de 4.300 hectàrees cremades i 16.000 evacuats
