L'Audiència de Girona ha condemnat a una pena de quatre anys, tres mesos i un dia de presó els dos atracadors que van assaltar a punta de pistola les oficines d'un supermercat de Pals (Baix Empordà).
Els lladres, Miguel Fernández i Sergio Castellano, van amenaçar dues treballadores, les van lligar de mans i peus i les van emmordassar. Es van endur un botí de 26.700 euros, tot i que van ser detinguts poc després.
Encara que al judici els acusats van dir que es trobaven al lloc per casualitat, el tribunal no dóna cap mena de credibilitat a la seva versió. Els condemna per robatori amb intimidació amb els agreujants de disfressa i reincidència, però els estima un atenuant simple de drogoaddicció.
Quatre anys i tres mesos per als atracadors d'un súper de Pals
Els dos lladres, que són reincidents, van amenaçar les treballadores a punta de pistola
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 20 de desembre de 2011 a les 18:02
Et pot interessar
-
Societat Mor el conductor d'una furgoneta a Martorell, en una sortida de via a l'AP-7
-
Societat Mor electrocutat un treballador de 41 anys a la Zona Franca
-
Societat El temps del cap de setmana del 26 i 27 d'abril: tornen les pluges
-
Societat Retards de fins a una hora i mitja a la línia d'alta velocitat Madrid – Barcelona per una avaria a l'Aragó