Quatre persones han resultat ferides aquest diumenge a la tarda després d'una col·lisió frontal entre tres vehicles al quilòmetre 22,6 de la C-66 al seu pas per Flaçà, a la comarca del Gironès. Totes les persones implicades han estat traslladades a centres hospitalaris.
Segons informa del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), hi ha un home en estat crític, una dona i una menor greus i una altra dona que es troba en estat menys greu. Tots han estat traslladats a l'hospital Josep Trueta de Girona.
El Servei Català de Trànsit ha informat que l'avís s'ha rebut quan faltaven deu minuts per les cinc de la tarda i fins al lloc de l'accident s'hi han desplaçat tres ambulàncies i dos helicòpters del SEM, quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra i cinc dotacions dels Bombers, que han hagut de fer tasques d'excarceració.
Quatre ferits de gravetat en un xoc frontal entre tres vehicles a la C-66
L'accident ha deixat un home en estat crític, una dona i una menor greus i una altra dona en estat menys greu
- L'escena del sinistre -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de febrer de 2024 a
les 18:41
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers rescaten quatre menors atrapats a l'antic hospital d'Esparreguera
-
Societat
«Si vols reduir la desigualtat, també has de posar impediments a les segones residències»
-
Societat
Cues quilomètriques a l'AP-7 per un accident i un camió avariat
-
Societat
Tornen les parteres tradicionals: «El part ha de ser una experiència vital, no un acte clínic»
-
Societat
El fenomen dels portals de subvencions: quan la transparència alimenta la demagògia
-
Societat
Barcelona descobreix una placa en memòria de Carmen de Mairena
