Quatre persones, tres d'elles catalanes, han mort aquest divendres en un accident de trànsit al Brasil. El sinistre s'ha produït en una carretera de l'estat de l'Espiritu Santo, al sud-est del país, quan el vehicle en què circulaven feia un avançament i ha xocat frontalment amb un camió que anava en sentit contrari. Tres de les víctimes mortals són gironines: Lluis R. B., de 35 anys; Sara M R, de 29 i Arnau F. F., de 34 anys. La quarta víctima era Alma B.K.N.; de 29 anys, havia estudiat a la Universitat de Girona i té doble nacionalitat, espanyola i brasilera. L'accident ha passat a dos quarts d'onze del matí, al quilòmetre 42 de la carretera federal BR-101, que recorre part de la costa brasilera. Segons informen diversos mitjans locals, el sinistre ha passat a l'altura del municipi de Conceição da Barra. Les quatre víctimes viatjaven en un cotxe llogat que, en fer un avançament, ha xocat frontalment contra un camió. El camioner, que ha resultat ferit lleu, ha donat negatiu a la prova d'alcoholèmia.
Tres de les víctimes eren gironines. Lluis R. B., de 35 anys, era a Brasil perquè volia muntar-hi un negoci. Arnau F.F., de 34 anys, té una perruqueria al barri Vell de Girona i Sara M.R. tenia 29 anys. La quarta víctima era Alma B.K.N., de 29 anys, havia estudiat a la Universitat de Girona, havia viscut a Eivissa i té doble nacionalitat, espanyola i brasilera. Fonts del ministeri d'Exteriors han informat que el consulat espanyol està intentant recopilar totes les dades i informar a les famílies.
Quatre persones mortes, tres d'elles catalanes, en un accident al Brasil
Les víctimes circulaven en un cotxe que ha xocat frontalment amb un camió
ARA A PORTADA
-
Trump trencarà relacions comercials amb Espanya pel xoc sobre l'Iran: «És un aliat terrible» Natàlia Pinyol
-
La Moncloa treu pit de la posició davant la guerra a l’Iran: «La política de defensa no la fa el senyor Trump» Pep Martí i Vallverdú
-
L'Iran tanca l'estret d'Ormuz de facto i amenaça l'economia global: bombardejarà qualsevol vaixell Marc Orts i Cussó
-
«Els EUA faran a l'Iran el mateix que van fer a l'Afganistan: posar un govern titella i robar» Pere Fontanals
-
Publicat el
03 de gener de 2014 a
les 20:06
Et pot interessar
-
Societat
Cinc morts i un desaparegut en trencar-se una passarel·la a Santander
-
Societat
La proposta d'acord entre Educació i els professors es consultarà de manera pionera a tots els docents
-
Societat
Renfe tindrà una companyia de busos pròpia per quan els trens no funcionin
-
Societat
Educació presenta un nou impuls per arreglar escoles: planteja recuperar els nivells d'inversió de fa 20 anys
-
Societat
Les dones continuen sent les principals responsables de les cures de la gent gran
-
Societat
El govern d'Albiol a Badalona també fa el pas: anuncia la intenció de prohibir els pisos turístics
