El Servei Marítim de la Guàrdia Civil i Salvament Marítim han rescatat 32 migrants que anaven a bord de dues embarcacions que navegaven per les aigües de l'arxipèlag de Cabrera. Segons ha precisat la Delegació del govern espanyol e les Illes Balears, els vaixells eren de tipus pastera.
Els bots s'han interceptat al migdia d'aquest dissabte, gràcies a que el Sistema Integrat de Vigilancia Exterior (SIVE) de l'institut armat ha divisat les dues embarcacions. A la primera hi han rescatat 16 homes i una dona i a la segona, 14 homes i també una dona. Aquestes persones ateses se les ha traslladat al port de Palma.
Rescaten 32 migrants a bord de dues embarcacions a l'arxipèlag de Cabrera
Entre els dos bots hi anaven 30 homes i dues dones
- El moment que s'han interceptat les dues embarcacions -
- Guàrdia Civil
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de juliol de 2021 a
les 16:07
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa cita a declarar la terapeuta, la secretària i les filles d'Isak Andic
-
Societat Matí d'incidències a Rodalies: l'R3 i l'R14 estan tallades
-
Societat
Ni rodona ni quadrada: per què la coca de Sant Joan ha de seguir unes proporcions concretes
-
Societat
Quinze coses que mai hauries de fer durant la revetlla de Sant Joan: alguna et sorprendrà
-
Societat
Investiguen una agressió homòfoba a un menor per part d'un grup de joves a Mataró
-
Societat
Desallotgen una desena d'habitatges després de l'esfondrament d'una casa a Arenys de Mar
