Restablerta la circulació de trens a la R3 entre Ripoll i la Tor de Querol
Un arbre ha obstruït la via | Durant deu hores s'ha habilitat transport alternatiu per carretera
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de gener de 2015 a
les 19:28
La circulació de trens de la línia R3 entre Ripoll i la Tor de Querol que s'ha vist alterada aquest diumenge per un arbre caigut a la via ja s'ha normalitzat. Segons ha informat Renfe, a les 19.30 hores els trens han tornat a circular amb normalitat. La incidència ha començat a les sis del matí entre La Molina i Puigcerdà per falta de subministrament elèctric a la catenària. Posteriorment, cap a les 9.30, un arbre ha caigut a la via a l'altura de Ribes de Freser i ha obligat a ampliar el tram interromput fins a Ripoll. Des d'aleshores s'ha habilitat un servei alternatiu d'autobusos per fer aquest recorregut. Com a mesura preventiva, Protecció Civil ha activat la prealerta del pla Ferrocat.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
