Ferrero Ibérica -la secció de Ferrero a l'Estat- ha anunciat la retirada de diversos lots de productes Kinder per precaució, després que al nord d'Europa hagin provocat alguns casos de salmonel·la. Els productes afectats han estat fabricats a Bèlgica, segons ha informat la companyia en un comunicat.
"A Ferrero ens prenem molt seriosament la seguretat alimentària. La seguretat dels nostres consumidors és la màxima prioritat", han assenyalat des de la companyia. D'aquesta manera, els lots retirats del mercat són el Kinder Sorpresa en ouera de sis unitats (edició de Nadal), amb data de caducitat 20/04/2022. També els Kinder Schokobons (tots els formats), Kinder Sorpresa Maxi i Kinder Happy Moments, tots amb data de caducitat entre el 26/05/2022 i el 21/08/2022.
La multinacional ha precisat que la resta dels ous Kinder Sorpresa de qualsevol format, el Kinder Gran Sorpresa, així com tota la resta de productes Kinder no estan afectats per la retirada. Ferrero Ibérica ha pres la decisió de retirar voluntàriament del mercat espanyol alguns lots dels productes abans esmentats per precaució, malgrat que no s'han detectat presència de salmonel·la en les anàlisis realitzades a cap producte Kinder.
La companyia està cooperant amb les autoritats sanitàries locals per a la retirada dels productes "amb la màxima agilitat possible". Així, està en contacte amb els establiments on es comercialitzen els productes afectats per procedir a retirar-los immediatament. Ferrero ha recomanat a les persones que hagin comprat els productes afectats que no els consumeixin i que es posin en contacte amb l'equip d'atenció al consumidor de Ferrero.
[plantillavirals]
Retiren aquests populars productes Kinder per risc de salmonel·la
La companyia demana als compradors de diverses xocolatines que no se'n mengin
- Un dels productes retirats -
- LLYC
ARA A PORTADA
-
La cúpula de Junts, un any després: gestionar l'adeu al PSOE i el repte de les municipals Oriol March
-
-
Alemanya accepta «obrir un diàleg» per l'oficialitat del català en plena pressió de Junts a Sánchez Bernat Surroca Albet
-
-
Crisi al Poder Judicial: els vocals progressistes acusen la presidenta de «trencar el consens» Redacció
Publicat el 06 d’abril de 2022 a les 16:45
Et pot interessar
-
Societat
El temps del cap de setmana del 25 i 26 d'octubre: ruixats febles i núvols a tot arreu
-
Societat
Tanca una llibreria històrica de Barcelona, referent de la defensa del català
-
Societat
Els Bombers treballen amb deu dotacions en un incendi forestal a Montcada i Reixac
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 25 i 26 d'octubre
-
Societat
El tren de Ferrocarrils que connectarà Barcelona amb les terminals del Prat arribarà a finals de 2026
-
Societat
El Govern elabora una guia per adaptar les estacions de trens i busos a les dones
