Alerta de seguretat important per als conductors que tinguin un cotxe de la marca Seat. El govern espanyol, a través del Ministeri de Drets Socials i Consum, ha alertat d'un defecte de fabricació vinculat amb el motor en fins a dos models de la marca amb seu a Catalunya.
En concret, els vehicles afectats són el Seat León i el Seat Formentor, que tenen un problema de fàbrica en els suports del motor. En alguns d'aquests vehicles hi ha la possibilitat que en aquests suports no s'hagin aplicat el correcte tractament tèrmic.
[noticiadiari]2/266616[/noticiadiari]
Aquest problema implica que els suports del motor defectuosos puguin fallar prematurament i trencar-se, cosa que podria afectar la conductibilitat del cotxe i provocar un accident. Seat, davant l'alerta, ja ha explicat a les autoritats de consum de Catalunya que està contactant amb els propietaris dels vehicles afectats per arreglar la peça defectuosa.
[plantillavirals]
Risc d'accident en dos models de cotxes Seat per un problema al motor
L'empresa està contactant amb els propietaris dels vehicles afectats per arreglar la peça defectuosa
- El lema de Volkswagen i Seat davant dels terrenys de Sagunt on es farà la gigafactoria de bateries -
- ACN
ARA A PORTADA
-
Una cimera secreta Sánchez-Junqueras a la Moncloa tampoc desbloqueja els pressupostos d'Illa Ferran Casas i Manresa
-
«Rufián demana aplicar ciència, però ara hem de dir que hi som i després ja veurem la fórmula» Bernat Surroca Albet
-
-
L'Estat pretén que l'acreditació del català dels migrants regularitzats sigui mèrit i no exigència Lluís Girona Boffi
-
Seguretat, immigració i llengua: les exigències de Perramon per fer llista amb Junts a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
26 de desembre de 2023 a
les 12:54
Et pot interessar
-
Societat
Nova protesta dels mestres: negar-se a fer sortides i colònies
-
Societat
Nova vaga dels metges: rua reivindicativa per Barcelona per denunciar la sobrecàrrega laboral
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 21 i 22 de febrer
-
Societat
«Santaco» com a punt de trobada en la defensa municipal del català
-
Societat
La nova vida de Tito Álvarez al Carib: «És una terra d'oportunitats»
-
Societat
La Sagrada Família arriba als 172,5 metres d'altura i canvia l'«skyline» de Barcelona
