Alerta de seguretat important per als conductors que tinguin un cotxe de la marca Seat. El govern espanyol, a través del Ministeri de Drets Socials i Consum, ha alertat d'un defecte de fabricació vinculat amb el motor en fins a dos models de la marca amb seu a Catalunya.
En concret, els vehicles afectats són el Seat León i el Seat Formentor, que tenen un problema de fàbrica en els suports del motor. En alguns d'aquests vehicles hi ha la possibilitat que en aquests suports no s'hagin aplicat el correcte tractament tèrmic.
[noticiadiari]2/266616[/noticiadiari]
Aquest problema implica que els suports del motor defectuosos puguin fallar prematurament i trencar-se, cosa que podria afectar la conductibilitat del cotxe i provocar un accident. Seat, davant l'alerta, ja ha explicat a les autoritats de consum de Catalunya que està contactant amb els propietaris dels vehicles afectats per arreglar la peça defectuosa.
[plantillavirals]
Risc d'accident en dos models de cotxes Seat per un problema al motor
L'empresa està contactant amb els propietaris dels vehicles afectats per arreglar la peça defectuosa

- El lema de Volkswagen i Seat davant dels terrenys de Sagunt on es farà la gigafactoria de bateries -
- ACN
Ara a portada
Publicat el 26 de desembre de 2023 a les 12:54
Et pot interessar
-
Societat Freixenet anuncia un ERO que afecta 180 treballadors
-
Societat Mor un català a Astúries arrossegat pel corrent quan baixava en canoa per un riu
-
Societat Rècord històric del metro de Barcelona amb més d'1,8 milions de validacions per Sant Jordi
-
Societat Pas endavant amb el català d'una de les marques de cotxes més importants del món