El pessebre de la plaça Vella de Terrassa ha patit aquesta setmana el seu tercer robatori. Fa uns anys que ciutadans anònims fan desaparèixer el nen Jesús de la representació religiosa de la ciutat, i el retornen l'endemà.
La nit del 31 de novembre van endur-se el nen Jesús i la mula, i el robatori va dur l'associació la Xemenia a fer una crida a les xarxes perquè les tornessin. També es va manifestar l'alcalde, Jordi Ballart, que reclamava separar "tradicions de bretolades".
Tres dies després van desaparèixer dues figures més i aquest dissabte la Verge s'ha quedat sola en el pessebre. Després han col·locat el nen Jesús però han robat el bou i sant Josep. Finalment les figures han quedat restituïdes.
[plantillavirals]
Roben totes les figures del pessebre de Terrassa, excepte la Verge
Societat
Les representacions ja han estat restituïdes
- Imatge del pessebre. -
- Twitter de Jordi Ballart
ARA A PORTADA
-
-
Política Tots els escenaris possibles després del 29-N: de la revàlida de Sánchez a la «supermajoria» de Feijóo Bernat Surroca Albet
-
Política La CUP sotmetrà a la militància la decisió de no presentar-se a les eleccions espanyoles Pau Espí Solé
-
-
Política Feijóo evita parlar d'habitatge en l'inici de precampanya i promet un govern de «reconstrucció nacional» Neus Climent / Agències
Publicat el
04 de desembre de 2021 a
les 21:20
Et pot interessar
-
Societat
Mor l'advocat Joan Piqué Vidal als 93 anys
-
Societat
El PP porta a la Fiscalia l’esvoranc del Putxet per investigar les «possibles responsabilitats penals»
-
Societat
Els sindicats de l'habitatge mobilitzen Barcelona per preparar la vaga general de l'11-N
-
Societat
L'avançament electoral entorpeix part de la resposta al naufragi de les PISA
-
Societat Desmedicalitzar la salut mental: les assignatures pendents per trencar l'estigma
-
Societat
Trenta quilòmetres de cues a l'AP-7 durant l'operació sortida pel pont del 12 d'octubre
