La cantat de Sant Esteve de Sesrovires actuarà aquest dissabte i diumenge al Palau Sant Jordi de Barcelona, abans de finalitzar de la seva gira de El mal Querer a Madrid aquest dimarts. El concert ja es va anunciar a principis de setembre, i quan les entrades van sortir a la venda es van exhaurir en temps rècord: menys d'una hora.
Amb el single principal de l'àlbum Malamente, va obtenir fins a sis nominacions als Grammy Llatins, emportant-se a casa els premis a la Millor Cançó Alternativa i Millor Actuació Urban Fusion.
[noticia]192350[/noticia]
L'artista va oferir el seu primer bany de masses a Catalunya durant el Primavera Sound el mes de juny passat en el marc de la gira del seu disc El mal querer. Un dels grans èxits d'aquest any ha estat el videoclip Con altura amb J Balvin, que li ha valgut dos premis MTV. El seu darrer tema, Yo x ti, tu x mi també està triomfant arreu del món, així com la cançó en català Milionària, una de les més reproduïdes a Youtube aquest estiu.
Rosalía torna a Barcelona abans de tancar la seva primera gira mundial
Les entrades pel concerts van sortir a la venda el 20 setembre i es van exhaurir en menys d'una hora
ARA A PORTADA
-
«Mai s'havia invertit tant en educació»: Illa no es mou davant la vaga de mestres Pep Martí i Vallverdú
-
La «marea groga» desborda Barcelona en una nova mostra de força: «Menys policia, més educació» Gerard Mira
-
La defensa dels Pujol tanca files i diu que no s'ha demostrat corrupció amb els diners de la família Redacció
-
-
Vila confia que el TC avalarà la vehicularitat del català: «Tenim el millor model d'Europa» Lluís Girona Boffi
Publicat el
06 de desembre de 2019 a
les 16:01
Et pot interessar
-
Societat
Sant Pau defensa que va actuar «seguint el protocol» en el cas del nadó maltractat
-
Societat
L'espanyol del creuer amb hantavirus evoluciona favorablement després de rebre oxigenoteràpia
-
Societat
Els Castellers de Barcelona, a punt de fer el rècord del castell a més altitud
-
Societat
Els docents tallen l'N-340 a Vilafranca del Penedès
-
Societat
Mestres i professors tallen la B-23 a Sant Joan Despí
-
Societat
Els catalans aïllats a Madrid faran quarantena fins al 21 de juny: així funciona el protocol
