La responsable de Save the Children, Guiomar Todó, ha reclamat aquest divendres més recursos econòmics per a la lluita contra la pobresa infantil a Catalunya després de les dades de l'Idescat, que conclouen que els infants segueixen sent el grup de població més castigat per aquesta xacra.
"La crisi i la situació econòmica per la qual travessen aquestes famílies no es pot traduir en una vulneració dels drets i necessitats bàsiques dels infants. Per això, en aquest context de pobresa infantil existent, cal invertir en polítiques d'infància que garanteixin la igualtat d'oportunitats", ha demanat Todó.
D'acord amb les dades que va publicar aquest dijous l'Institut d'Estadística de Catalunya, el risc de pobresa va augmentar 1,1 punts l'any 2014 a Catalunya situant-se en el 20,9% de la població catalana. Per edats, va mostrar que el risc de pobresa té més incidència entre els menors de 16 anys, situant-se en el 28,8%, 1,5 punts més que el 2013.
Save the Children reclama més inversió per lluitar contra la pobresa infantil a Catalunya
L'ONG assenyala que la crisi i la situació econòmica no es pot convertir en una vulneració dels drets i necessitats bàsiques dels menors
ARA A PORTADA
Publicat el
31 de juliol de 2015 a
les 17:38
Et pot interessar
-
Societat
Julio Iglesias demanda Yolanda Díaz per acusar-lo d’«abusos sexuals» i «esclavitud»
-
Societat
La meitat dels joves veu el feminisme com una «eina política de manipulació i adoctrinament»
-
Societat
El fàrmac antiobesitat que ajuda a cremar calories i a millorar el metabolisme
-
Societat
Una quarantena de centres educatius s'adhereixen al manifest per deixar de fer colònies i sortides
-
Societat
Les obres d'un hotel a Barcelona capgiren els coneixements de l'urbanisme de la ciutat romana
-
Societat
El Govern passa de Renfe i Adif a FGC en una línia de Rodalies
