Un camió ha rebentat una roda a l'AP-7 a Maçanet de la Selva aquesta nit i ha provocat que set vehicles més s'accidentessin per l'impacte. Es tracta, en tots els casos, de topades lleus i sense ferits.
Segons ha informat el Servei Català del Trànsit, quan els Mossos d'Esquadra hi ha arribat assistència en carretera ja estava retirant la majoria dels vehicles del voral. Aquest matí, els Bombers han repassat l'AP-7 en sentit Barcelona entre Maçanet i Sant Celoni per acabar de retirar els obstacles que havien quedat a la via.
Set vehicles accidentats per un camió que ha rebentat una roda a l'AP-7
Societat
Tot i el xoc en cadena no hi ha ferits i els Bombers estan repassant la via per acabar de retirar-ne les restes
- Vehicle dels mossos -
- Josep M Montaner
ARA A PORTADA
-
Societat Grans súpers a dins de mercats municipals: així s'estén (i es paga) el model a Barcelona David Cobo | Ànnia Monreal
-
Societat Els supermercats grans també creixen a Barcelona: se n'han obert 141 en 10 anys Ànnia Monreal | David Cobo
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
01 de novembre de 2022 a
les 13:29
Et pot interessar
-
Societat
El papa Lleó XIV reclama «solucions de pau, estabilitat i justícia» per la crisi de Ceuta
-
Societat
Estabilitzat un incendi de vegetació agrícola a l'Anoia
-
Societat
La ronda de Dalt tindrà des de dilluns un carril tallat per sentit entre les sortides 5 i 6
-
Societat
Un gimnàs a l'aire lliure davant el mar: «Fem esport i comunitat tot i la calor»
-
Societat
Brussel·les dona suport a Espanya: «La resposta europea ha de ser decidida, ràpida i unitària»
-
Societat
Ferit greu un home després de caure d'un vaixell i tallar-se amb l'àncora al litoral de Barcelona
