El polèmic decret de 'Tractament Integrat de Llengües' imposat pel govern de les Illes Balears contra l'actual sistema que permet la immersió lingüística ha quedat suspès de forma cautelar per ordre del Tribunal Superior de Justícia de les Balears, que ha acceptat els recursos presentats pels sindicats STEI i UGT.
Tots dos sindicats havien demanat que mentre no és dicta sentència sobre la legalitat del decret es suspengui cautelarment la seva aplicació prevista per a aquest curs. De fet, tant STEI com CCOO i l'Assemblea de Docents havien convocat una vaga indefinida a partir del 16 de setembre com a mesura de protesta per l'intent de posar en marxa d'un sistema escolar que no permet la immersió.
Suspès el decret contra la immersió lingüística a les Balears
Societat
Els sindicats de docents havien convocat vaga indefinida a partir del 16 de setembre contra l'aplicació del polèmic decret
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de setembre de 2013 a
les 14:42
Et pot interessar
-
Societat
Collboni anuncia a Nova York una prova per obrir comerços assequibles al barri de la Marina
-
Societat
Detenen cinc persones quan intentaven robar coure a les vies del tren a Roda de Berà
-
Societat
Tornarà el «Volem bisbes catalans»?
-
Societat
El Sindicat de Llogateres xifra en 73 els blocs de pisos on té llogaters organitzats
-
Societat
«Que el projecte Manhattan de la IA estigui en mans privades és un camí cap al desastre»
-
Societat
Les vagues i les mobilitzacions dels docents continuaran: «La crisi és greu»
