La Guàrdia Urbana de Barcelona ha trobat gairebé un miler de productes caducats en un supermercat del districte de Sants-Montjuïc. Un veí va alertar la policia barcelonina que s'hi va apropar per inspeccionar el local i va aixecar-hi acta amb quatre infraccions.
El comerç no només venia productes "no aptes per al consum", sinó que tampoc disposava del rètol preceptiu per a la venda de begudes alcohòliques, ni tenia fulls de reclamació i les condicions higièniques de l'establiment presentaven una "greu mancança".
No és un fet aïllat, ja que el febrer d'aquest mateix any un altre avís veïnal també va acabar amb les males pràctiques que un negoci de l'Eixample portava a terme. En aquest cas, s'exposaven productes caducats com si fossin aptes per a la venda i es van trobar 87 quilos de menjar que no es podia consumir o que havien trencat la cadena de fred.
[noticiadiari]2/220901[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/220908[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/220906[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/220887[/noticiadiari]
Troben un miler d'articles caducats en un supermercat de Barcelona
El local presentava unes condicions higièniques deficitàries, no tenia fulls de reclamació ni els rètols per a la venda d'alcohol
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de juny de 2021 a
les 15:41
Et pot interessar
-
Societat
Una excavació al Born deixa al descobert restes d’habitatges i bales de canó del 1714
-
Societat
El forat negre de les urbanitzacions: els alcaldes exigeixen una «resposta valenta»
-
Societat
«Marc, Brigitte, us escric com a germana vostra»: carta oberta d'una víctima de catalanofòbia
-
Societat
La meitat de les dones que treballen a jornada parcial ho fan de manera involuntària
-
Societat
Tres de cada deu joves de Barcelona no parlen mai en català i l'ús de la llengua es desploma des del 2015
-
Societat Detingut un home per agredir un menor amb una arma blanca a Barcelona
