El 46,58% de graduats en Formació Professional troben feina 9 mesos després d'acabar els estudis, cinc punts per sobre que en el darrer estudi sobre inserció laboral del Consell General de Cambres de Catalunya i el Departament d'Ensenyament. La inserció és més alta com més alt és el nivell formatiu, i arriba el 59,11% en l'FP dual. La manca d'ofertes ja no és el principal motiu per no trobar feina, sinó que els graduats tenen la sensació que és la manca d'experiència.
El director general d'FP, Melcior Arcarons, ha destacat que aquestes xifres consoliden la tendència de recuperació iniciat el 2013, mentre que la consellera Irene Rigau, veu compensat l'esforç dels darrers anys en millorar l'oferta d'FP. De fet, el Parlament va aprovar la Llei de Formació i Qualificació Professional a principis de juny, que va ser la primera específica de Formació Professional.
Un 46% dels graduats en Formació Professional troben feina en nou mesos
El Consell General de Cambres i el Departament d'Ensenyament publica un estudi que demostra que el nivell formatiu beneficia la inserció laboral
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de setembre de 2015 a les 11:31
Et pot interessar
-
Societat Un accident amb sis vehicles implicats a l'AP-7 a Martorell provoca retencions de 10 quilòmetres en sentit Barcelona
-
Societat Detenen un conductor begut que dormia mig nu a la carretera a Jorba després d'accidentar-se
-
Societat Laberint
-
Societat Es reobre el trànsit a la nova Via Laietana després de tres anys d'obres
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un microbús a Subirats
-
Societat Malestar a l’ANC per la reforma dels estatuts que impulsa la direcció de Lluís Llach