La Policia Municipal de Girona ha denunciat un conductor que triplicava la taxa d'alcoholèmia permesa i que va bolcar el seu cotxe davant de la seu de la Generalitat a Girona divendres a nit. Els fets van passar pels volts de quarts de deu del vespre quan, per causes que s'investiguen, el conductor va accidentar-se a la plaça Pompeu Fabra.
Un cop els agents van arribar al lloc dels fets, li van fer la prova d'alcoholèmia a l'home de 38 anys i que va donar un resultat penal, triplicant la taxa màxima de 0,25 mg per litre d'aire, fet que va provocar que s'instrueixin les diligències corresponents al jutjat. El sinistre no va provocar ferits, tampoc el conductor del vehicle.
Un conductor begut bolca el cotxe davant de la seu de la Generalitat a Girona
La Policia Municipal el denuncia per conduir triplicant la taxa màxima permesa
- Imatge del cotxe bolcat a Girona -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de març de 2021 a
les 15:17
Et pot interessar
-
Societat La policia desallotjarà les platges de Barcelona a primera hora del matí
-
Societat
Toc, flabiol i la certesa dels dubtes
-
Societat
Una vintena de dotacions dels Bombers treballen en un incendi forestal a Tremp
-
Societat
Desallotgen una de les Quatre Torres de Madrid per un incendi
-
Societat Per què el foc és molt més que flames? La ciència darrere de la nit de Sant Joan
-
Societat
El govern espanyol prohibeix als menors de 15 anys conduir en patinet elèctric
