Aquest serà el primer estiu sense restriccions per la Covid-19 de forma generalitzada, després de dos anys. Això fa que les previsions turístiques tornin a ser optimistes, especialment a la zona Mediterrània i capitals europees, entre d'altres destins. Unes localitzacions amb monuments per visitar i un estudi ha fet una classificació amb els més cars del món, i entre els cinc primers n'hi ha un de català: la Sagrada Família.
Segons el treball, que publica La Vanguardia, ha detallat que el rànquing contempla, a més del tiquet d'entrada al temple creat per Antoni Gaudí, passar una nit en una habitació doble en un hotel de Barcelona. Això fa que el preu se situï al voltant dels 360 euros, tenint en compte que l'accés a l'obra gaudiniana és, de com a mínim, 26 euros.
Per davant de l'emblema barceloní hi ha monuments més cars, per aquest ordre: el Big Ben de Londres, l'Estàtua de la Llibertat de Nova York i el Palau de Versalles, a les afores de París. I al més alt del podi, molt a prop d'aquesta mansió, a la mateixa capital francesa, la Torre Eiffel. El cost total supera els 450 euros.
L'estudi també ha fet el rànquing invers, és a dir, les icones del planeta més econòmiques. En aquest cas, es troben a Àsia i Àfrica. La Gran Muralla Xina, per poc més de 80 euros; l'Esfinx de Guiza, que es troba al desert, a Egipte, al voltant de la setantena d'euros; el Mont Fuji, la muntanya més alta del Japó i el més barat de tots per anar a veure: el Taj Mahal, que es troba a l'Agra, a l'Índia. L'estada més l'accés al mausoleu seria de 43 euros.
Un dels monuments turístics més cars del món és català
Societat
Un estudi fa una classificació que inclou el tiquet d'entrada i una nit en una habitació doble d'un hotel
- Barcelona -
- Àlex Marin
- Sagrada Família -
- Ricard Novella
ARA A PORTADA
-
-
Política Turull celebra que el Suprem hagi quedat «desautoritzat» amb l'aval del TC a l'amnistia Oriol March
-
Societat Tres ferits en esfondrar-se el fals sostre de l'estació de Rodalies de Fabra i Puig a Barcelona Pau Espí Solé
-
Societat La Sagrada Família es fa un embolic amb el futur dels edificis afectats per l'escalinata de la Glòria David Cobo
-
Societat Collboni tira endavant amb Junts i ERC la pujada (progressiva) de la taxa turística als creueristes de pas David Cobo
Publicat el
11 de juny de 2022 a
les 17:03
Et pot interessar
-
Societat
Un nou estudi desmenteix part de l'informe PISA: l'alumnat privilegiat no empitjora més que la resta
-
Societat
El jutge deixa a un pas de judici el CEO de Glovo per un delicte contra els drets dels treballadors
-
Societat
Oques Grasses posa a la venda «les últimes entrades» per al seu comiat a l’Estadi Olímpic
-
Societat
Els Mossos defensen la infiltració en una assemblea docent i es neguen a demanar perdó
-
Societat
Ayuso topa amb el rebuig ciutadà al The District en la inauguració a Madrid
-
Societat
Alterat el servei de bus de Barcelona per la vaga dels treballadors de TMB
