Un excursionista ha hagut de ser rescatat avui al migdia a Centelles (Osona), a la zona del cim del Puigsagordi. L’accidentat, un home de 46 anys i veí de Badalona, anava amb un grup d’una dotzena de persones i ha caigut quan es trobava al costat de la via ferrada del Puigsagordi.
L’avís d’aquest accident s’ha rebut a Bombers de la Generalitat a les 12:33 h i s’ha activat un helicòpter amb efectius del Grup d’Actuacions Especials (GRAE) i del Grup d’Emergències Mèdiques (GEM) i una dotació terrestre de suport dels Bombers.
Quan han arribat al lloc de l’accidentat l’han atès i l’han immobilitzat per evacuar-lo amb helicòpter fins al costat d’una hípica on l’esperava una ambulància del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). El ferit, que presentava una possible fractura de tíbia, ha estat traslladat finalment a l’Hospital General de Vic
Un excursionista de Badalona es trenca una cama a Osona
Els Bombers han rescatat l'home prop la via ferrada de Centelles.
ARA A PORTADA
-
El control català de la Zona Franca: un pas estratègic condicionat pel fangar de Madrid Lluís Girona Boffi
-
Els nous pressupostos preveuen 4.693 milions d'euros més de despesa fins al 2030 Bernat Surroca Albet
-
Un compte conjunt de Zapatero i la seva dona va rebre un milió i mig d'euros entre el 2020 i el 2025 Redacció
-
Publicat el
06 d’abril de 2012 a
les 15:15
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona, la ciutat que sempre va mirar al Mediterrani
-
Societat
El govern espanyol preveu que els passatgers del creuer amb hantavirus acabin a casa la quarentena
-
Societat
Els estudiants afegeixen pressió a Educació amb una nova jornada de vaga
-
Societat
Cues quilomètriques a les carreteres en l'operació sortida per la segona Pasqua
-
Societat
El pla contra la multireincidència dels Mossos redueix un 40% els fets delictius al bus urbà de Barcelona
-
Societat
Desconvocada la vaga a Rodalies prevista pel 27 de maig i el 5 de juny
