Un home ha quedat ferit crític per l'explosió d'una bombona de gas butà en una casa de Canovelles, al Vallès Oriental, segons han informat els Bombers de la Generalitat. Una altra persona ha quedat ferida de menys gravetat.
Els fets han succeït poc abans de les 11 hores en un habitatge del carrer Molí de la Sal, i hi han treballat sis dotacions dels Bombers de la Generalitat, que han comprovat que havia rebentat una ampolla de gas butà, possiblement per culpa d'una fuita, i que tot seguit s'ha produït un incendi que ha calcinat totalment una habitació de l'immoble.
Al lloc també s'hi han desplaçat quatre ambulàncies del Servei d'Emergències Mèdiques i han atès els dos ferits: el crític ha estat traslladat a l'Hospital de la Vall d'Hebron amb cremades molt greus, i el menys greu s'ha traslladat a l'Hospital de Granollers, amb millor pronòstic.
Els Bombers també han revisat l'estructura de la casa, que no ha quedat malmesa, a l'espera de l'informe dels tècnics municipals.
Un ferit crític en una explosió d'una bombona de butà a Canovelles
Una altra persona ha quedat ferida menys greu
ARA A PORTADA
-
Catalunya té identificades des del 2021 les línies de tren més vulnerables al canvi climàtic Arnau Urgell i Vidal
-
El Govern mira de capejar la crisi amb un «acord de país» per «refundar» Rodalies Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
ERC demana a Paneque que el responsable de la nova Rodalies assumeixi també la gestió de Renfe Catalunya Bernat Surroca Albet
-
-
Denúncia a la Fiscalia per despeses indegudes d’Irene Pardo, dirigent del PP català Pep Martí i Vallverdú
Publicat el 05 de juny de 2021 a les 15:20
Et pot interessar
-
Societat
Indignació davant de la seu de Junts pel vot que va fer caure l'escut social contra els desnonaments
-
Societat
Drets Socials acaba el reallotjament del B9 i es prepara per atendre 5.000 persones sense llar
-
Societat
Barcelona destinarà 200 milions d'euros al manteniment i la transformació de l'espai públic el 2026
-
Societat
El personal educatiu, a la vaga aquest dijous: denuncien «menyspreu» i «manca de resposta» del Departament
-
Societat
Barcelona s'ofega amb el reallotjament de famílies desnonades: l'Ajuntament comunica que no té més places a pensions
-
Societat
R3: la línia amb neu que no té màquina per treure-la
