Un ferit d'arma blanca i un detingut és el balanç d'una batussa que ha tingut lloc aquest diumenge al barri del Raval de Barcelona a plena llum del dia. La policia investiga les circumstàncies de la batussa i no descarta més detencions.
Sobre dos quarts de quatre de la tarda es va iniciar una baralla que implicava diverses persones. Una d'elles ha rebut una ganivetada a la zona lumbar i diversos cops. Ha estat traslladada pel SEM, conscient, a l'Hospital del Mar, mentre que l'agressor ha estat detingut per la Guàrdia Urbana i traslladat a dependències dels Mossos.
Un ferit d'arma blanca i un detingut en una baralla al barri del Raval de Barcelona
El ferit ha estat traslladat a l'Hospital del Mar, mentre que l'agressor ha estat detingut per la Guàrdia Urbana i traslladat a dependències dels Mossos
ARA A PORTADA
-
La gestió catalana del Prat: buscar el «marge de millora» amb l'oposició d'Aena Bernat Surroca Albet
-
-
-
Puigdemont elogia el pla de Trump per a Gaza: «Té elements positius i per a l'esperança» Oriol March
-
Captar el talent que fuig de Trump i una facultat per a Gaza: 575 anys d'una UB «refugi» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el 05 d’agost de 2018 a les 21:20
Actualitzat el 05 d’agost de 2018 a les 21:28
Et pot interessar
-
Societat Més de 500 entitats convoquen una manifestació per denunciar el «genocidi» a Gaza dissabte a Barcelona
-
Societat Els municipis afectats pel desdoblament de l'R3: «Ens sentim abandonats i de segona»
-
Societat El temps d'aquest dimarts 30 de setembre: després de la tempesta, calma
-
Societat Mor una acròbata mallorquina en caure del trapezi durant una actuació a Alemanya
-
Societat Plataforma per la Llengua exigeix des de l'ONU que Espanya millori els drets de les minories lingüístiques
-
Societat Les obres de l'L9 i l'L10 s'allargaran fins al 2032 però abans s'estrenaran diverses parades