El xoc de dues motocicletes aquest diumenge al vespre ha causat un ferit greu i un altre de menys greu a Terrassa. Segons han informat a l'ACN fonts del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), poc després de dos quarts de nou del vespre s'ha produït una col·lisió de dues motocicletes a l'altura del número 12 de l'Avinguda de Béjar.
En l'accident ha resultat ferit greu un noi de 21 anys que ha estat traslladat a la Mútua de Terrassa, mentre que l'altre implicat, un home de 30 anys, ha estat atès amb caràcter menys greu a l'Hospital de Terrassa.
Un ferit greu en la col·lisió de dues motocicletes a Terrassa
Es tracta d'un noi de 21 anys que ha estat traslladat a la Mútua de Terrassa, mentre que l'altre motorista, de 30 anys, ha resultat ferit menys greu
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de desembre de 2016 a
les 22:20
Et pot interessar
-
Societat
La infracció de trànsit que comporta 17 multes dels Mossos cada dia: ho fan molts conductors
-
Societat
L’agència de detectius Método 3 s’incorpora a la defensa de Jonathan Andic
-
Societat
«Hem fet les coses diferents que Madrid»: com es paga el viatge del Papa a Catalunya?
-
Societat
Govern i Tercer Sector Social signen un acord amb 150 milions en dos anys per a pobresa infantil i sensellarisme
-
Societat
Un cotxe incendiat i quatre ferits en un accident a Sant Sadurní d'Anoia
-
Societat
La frase de Maria Eugènia Gay amb micròfon obert que indigna treballadors de serveis municipals
