Per això van avisar els ARRO, que van intentar negociar amb ell perquè sortís. En un d'aquests intents, afirmen des de la policia catalana, va ferir lleument dos agents. Finalment, van aconseguir persuadir-lo i va ser detingut.
Agredeix a BCN la seva parella i s’atrinxera dins del domicili. Ataca amb una barra de ferro els agents que resulten ferits lleus. Gràcies a la mediació que fem, deposa la seva actitud. El detenim per maltractament en l’àmbit de la llar i per una ordre d’ingrés a presó pic.twitter.com/EGuC91sB25
— Mossos (@mossos) July 4, 2023
A l'home se li atribueix violència en l'àmbit familiar i atemptat contra l'autoritat. L'individu, que té 27 antecedents (cap d'ells per violència masclista), tenia també pendent una ordre de crida i cerca per ingressar a la presó.
[plantillavirals]