Un noi d'uns 15 anys i de nacionalitat equatoriana ha mort aquesta tarda després de ser apunyalat prop d'un parc de l'Estació de Sants de Barcelona. Segons han informat els Mossos, la hipòtesi d'investigació és una baralla entre bandes llatines juvenils.
Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís que hi havia un jove ferit d'arma blanca cap a dos quarts de set de la tarda. El noi ha estat traslladat pel Sistema d'Emergències Mèdiques a un centre hospitalari en estat crític, on poca estona després ha mort. L'Àrea d'Investigació Criminal de la Regió Policial Metropolitana Barcelona s'ha fet càrrec del cas per esclarir com s'han produït els fets
Un noi d'uns 15 anys mor per ferida d'arma blanca a Barcelona
Un enfrontament entre bandes llatines, la tesi més probable
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de desembre de 2014 a
les 23:15
Et pot interessar
-
Societat Matí d'incidències a Rodalies: l'R3 i l'R14 estan tallades
-
Societat
Ni rodona ni quadrada: per què la coca de Sant Joan ha de seguir unes proporcions concretes
-
Societat
Quinze coses que mai hauries de fer durant la revetlla de Sant Joan: alguna et sorprendrà
-
Societat
Investiguen una agressió homòfoba a un menor per part d'un grup de joves a Mataró
-
Societat
Desallotgen una desena d'habitatges després de l'esfondrament d'una casa a Arenys de Mar
-
Societat
La Catalunya Nord vota el seu nom malgrat les traves franceses
