Restablert per complet el subministrament elèctric que havia deixat 1.500 catalans sense llum

La incidència ha afectat les poblacions d'Ascó, Flix i Vinebre, que tornen a tenir llum després de poc menys de sis hores

Publicat el 26 de desembre de 2025 a les 11:15
Actualitzat el 26 de desembre de 2025 a les 16:33

La incidència en el subministrament elèctric que ha afectat Ascó, Flix i Vinebre durant el matí de Sant Esteve ha quedat totalment resolta, segons han confirmat fonts d'Endesa a l'ACN. L'avaria, que s'ha registrat aquest divendres a dos quarts de deu del matí, ha tingut una afectació de 1.500 abonats d'aquests tres municipis de la Ribera d'Ebre.

Al llarg del matí, una brigada d'Endesa ha treballat a la subestació de Flix per recuperar el subministrament elèctric dels afectats. Aquesta mateixa brigada de la companyia s'ha desplaçat fins aquest punt per analitzar la situació, que ha coincidit amb el dia de Sant Esteve i un episodi de pluges

Vora les 13:30 la incidència ha estat parcialment resolta, mentre que al municipi de Vinebre s'ha restablert per complet el servei. Tot i això, al migdia encara queden 240 abonats sense llum.