Un incendi ha cremat aquest diumenge al matí un habitatge a Sant Boi de Llobregat (Baix Llobregat). Poc abans de dos quarts de deu els Bombers de la Generalitat han estat alertats d'un incendi d'habitatge situat al carrer Ramon i Cajal, número 1.
L'edifici on s'ha produït l'incendi té dues plantes i el foc estava situat a un dels pisos de la primera planta, on s'ha cremat un dormitori i la resta de l'immoble ha quedat afectat per la temperatura i el fum. Els bombers, que mab poc més de deu minuts l'han extingit, han localitzat en un dormitori una dona de 79 anys, amb mobilitat reduïda, que presentava cremades molt greus de segon i tercer grau al 80% del cos.
La dona ha estat evacuada a la unitat de cremats de l'Hospital de la Vall d'Hebron.En l'incendi també han resultat ferits lleus per inhalació de fum un tècnic sanitari i dos mossos d'esquadra, dels quals un d'ells també tenia talls a les mans i han estat traslladats a l'Hospital de Sant Boi de Llobregat. A més, també han atès a una dona per crisi d'ansietat que no ha hagut de ser evacuada a cap centre sanitari.
Una ferida molt greu en un incendi a Sant Boi de Llobregat
La dona de 79 anys i amb mobilitat reduïda presenta cremades al 80% del cos.
ARA A PORTADA
-
-
-
ERC insisteix a culpar Montero del bloqueig del finançament: «Tot és per unes eleccions que perdrà» Lluís Girona Boffi
-
Montero garanteix el model de finançament «com més aviat millor» però esquiva l'ordinalitat Bernat Surroca Albet
-
«Cal aturar el deteriorament de la democràcia»: el poder econòmic empeny per aprovar pressupostos Pep Martí i Vallverdú
Publicat el 17 de gener de 2010 a les 18:45
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dimarts 21 d'octubre: nuvolades a tot arreu
-
Societat Justícia construirà dos mòduls a Mas d'Enric per afrontar l'increment de reclusos
-
Societat El xef espanyol amb més estrelles Michelin tanca un restaurant de Barcelona
-
Societat Acord ERC-Collboni per reduir mig milió de visitants al Park Güell
-
Societat Saber català serà per primer cop un avantatge per tenir una guingueta a Barcelona
-
Societat Els radars fixos eviten 77 accidents cada any a les carreteres catalanes: el tipus de conductor més beneficiat