La pastisseria Juhé de l'Escala, a l'Alt Empordà, és la guanyadora del concurs de Millor Xuixo del Món. El responsable de l'establiment, Agustí Gardella, ha recollit el reconeixement aquest diumenge en un acte a l'Auditori de Girona, en el marc del Fòrum Gastronòmic que s'està fent aquests dies a la ciutat.
Gardella s'ha imposat a una trentena més de pastissers que s'han presentat al concurs. Segons el jurat, el xuixo guanyador ha destacat en tots els punts que es valoraven com la qualitat de la crema, del fregit, el sabor i l'aspecte interior. El xuixo de la pastisseria Juhé es pot comprar per dos euros amb quaranta cèntims.
[plantillavirals]
Una pastisseria de l'Empordà fa el «Millor Xuixo del Món»
Societat
La Juhé i el seu responsable, Agustí Gardella, han recollit el guardó al Fòrum Gastronòmic de Girona
- El xuixo de la pastisseria Johé de l'Escala que ha guanyat el concurs -
- ACN
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat El Javier, un sabater de 60 anys de l'Hospitalet, se suïcida abans que el desnonessin de la botiga David Cobo
-
Economia Els constructors denuncien la «politització» del cas Maricarmen i exigeixen tombar els decrets Natàlia Pinyol / Agències
-
Política Bonificacions per al primer pis i una reprovació inèdita: les deu propostes estrella al gran debat del Parlament Oriol March | Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
Publicat el
13 de març de 2022 a
les 16:28
Et pot interessar
-
Societat
L'epidemiòleg Antoni Trilla es jubila i s'acomiada de la Universitat de Barcelona
-
Societat
Detenen a Barcelona un home buscat al Pakistan per homicidi amb arma de foc
-
Societat
Els canvis més importants a la normativa de circulació que entren en vigor aquest dijous
-
Societat Canvi imminent als semàfors: què passarà amb el taronja?
-
Societat
Català a Europa
-
Societat
Els sindicats mantenen la supressió de les colònies i denuncien «pressions» als docents
