Unes 200 persones han estat desallotjades aquest divendres a la nit per fer "botellot" al passeig de Lluís Companys de Barcelona, entre l'Arc de Triomf i el Parc de la Ciutadella. Poc després de les 22 hores, un ampli dispositiu de la Guàrdia Urbana ha fet marxar els concentrats, molts dels quals han fugit corrents per evitar ser identificats i multats, sense més incidències.
La Guàrdia Urbana va desallotjar prop de 10.000 persones de l'espai públic durant la Setmana Santa i va interposar fins a 2.497 denúncies, sobretot per no fer ús de la mascareta i no respectar les distàncies ni les restriccions de mobilitat. Entre les actuacions més destacades, el desallotjament d'unes 80 persones en una festa organitzada a la platja de la Barceloneta.
[plantillacoronavirus]
Uns 200 desallotjats per fer «botellot» al passeig de Lluís Companys de Barcelona
Un ampli dispositiu de la Guàrdia Urbana ha fet marxar les persones concentrades poc després de les 22 hores
- La Guàrdia Urbana als carrers de Barcelona -
- Guàrdia Urbana
ARA A PORTADA
Publicat el
10 d’abril de 2021 a
les 10:03
Et pot interessar
-
Societat
Collboni contra els creuers
-
Societat
Més de 200 professors critiquen la política de personal de la UB per «anar en detriment del talent i l’excel·lència»
-
Societat
Catalunya Nord votarà entre «Pirineus Catalans» i «Pirineus Mediterranis» en la consulta sobre el canvi de nom
-
Societat
Així canviarà Barcelona durant el Tour: dels talls de carrer a suar per aconseguir tantes tanques
-
Societat
L'R4, interrompuda temporalment entre Cerdanyola del Vallès i Sabadell Sud per un incendi prop de les vies
-
Societat Catalunya lidera les llistes d’espera en dependència amb més de 80.000 persones
