Dos agents de seguretat del metro de Barcelona i diversos passatgers, entre ells diverses dones, van protagonitzar una baralla a la parada de metro de Diagonal, on coincideixen les línies 3 i 5.
Així ho corroboren unes imatges gravades per l'usuari de Facebook Cythian Alvino Ybarcena, on es veuen els dos guardes reduint violentament un home i diverses dones recriminant-los-hi l'acció.
Segons informa Crónica Global, l'acció dels vigilants es deu a un cas de violència domèstica. Pel que fa a les conseqüències, alguna de les dones van patir contusions i una d'elles, tal com es veu en el vídeo, va ser empesa i va acabar amb sang a la boca. El mateix mitjà apunta que les versions són diverses i que TMB encara no ha informat sobre els fets.
VÍDEO Baralla entre dos agents de seguretat i diversos passatgers al metro de Barcelona
Els fets van tenir lloc a la parada de Diagonal, on coincideixen les línies 3 i 5

ARA A PORTADA
-
-
Front comú de Catalunya i el País Basc per aconseguir l'oficialitat de les llengües a Europa Lluís Girona Boffi
-
-
Cristóbal Montoro i vuit més: la llista de ministres imputats de José María Aznar Lluís Girona Boffi
-
Montoro es dona de baixa del PP després de ser acusat de beneficiar empreses gasistes quan era ministre Redacció
Publicat el 17 de juliol de 2017 a les 22:46
Actualitzat el 17 de juliol de 2017 a les 23:05
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest divendres 18 de juliol: la calor no s'atura
-
Societat Els Mossos detenen a 17 persones que es dedicaven a la revenda de mòbils robats a Barcelona
-
Societat Cursos de català a municipis petits: qui s'hi pot inscriure?
-
Societat Un aspirant a bomber s'aprofita de la llei trans per aconseguir plaça
-
Societat Mor un jove ofegat a la platja de la Barceloneta
-
Societat L'Ajuntament i el Port de Barcelona tanquen un acord per reduir les terminals de creuers