Dos agents de seguretat del metro de Barcelona i diversos passatgers, entre ells diverses dones, van protagonitzar una baralla a la parada de metro de Diagonal, on coincideixen les línies 3 i 5.
Així ho corroboren unes imatges gravades per l'usuari de Facebook Cythian Alvino Ybarcena, on es veuen els dos guardes reduint violentament un home i diverses dones recriminant-los-hi l'acció.
Segons informa Crónica Global, l'acció dels vigilants es deu a un cas de violència domèstica. Pel que fa a les conseqüències, alguna de les dones van patir contusions i una d'elles, tal com es veu en el vídeo, va ser empesa i va acabar amb sang a la boca. El mateix mitjà apunta que les versions són diverses i que TMB encara no ha informat sobre els fets.
VÍDEO Baralla entre dos agents de seguretat i diversos passatgers al metro de Barcelona
Els fets van tenir lloc a la parada de Diagonal, on coincideixen les línies 3 i 5
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de juliol de 2017 a
les 22:46
Actualitzat el
17 de juliol de 2017 a les
23:05
Et pot interessar
-
Societat
La primera granja de grills per al consum humà: «Només cal trencar la barrera psicològica»
-
Societat USTEC insta CCOO i UGT a «no continuar d'esquena al col·lectiu» educatiu
-
Societat
El jove mexicà que s'examinarà del B1 de català: «No soc cap geni dels idiomes, només ho he intentat»
-
Societat
L'autobús es dispara com a alternativa a Rodalies
-
Societat
Rescaten tres joves que feien pàdel surf a la platja de Malgrat de Mar
-
Societat
El director de la presó de Puig de les Basses renuncia al càrrec després de tres suïcids de presos
