Xiaomi, una de les marques de telefonia que més ha crescut en vendes els últims anys, ha pres una dràstica decisió. La firma xinesa, que a l'Estat compta amb més dispositius que Samsung, ha cancel·lat les vendes a cinc països i una regió.
Es tracta de Corea del Nord, Cuba, Iraq, Sudan i Síria, a més de la regió de Crimea, que es disputen Rússia i Ucraïna. D'aquesta manera, en aquests territoris no s'hi pot comprar cap terminal Xiaomi, i a més, tampoc hi funcionen. Si ha estat adquirit a l'estranger, el mòbil també es trobarà inservible. L'única funció possible serà realitzar una trucada d'emergència.
Es tracta d'una mesura que ja forma part dels termes i condicions d'ús de la companya xinesa. En tots els casos mencionats, els territoris afectats per la prohibició es troben immersos en conflictes geopolítics o en situacions governamentals irregulars.
Xiaomi deixa de vendre mòbils en aquests cinc països
Societat
Els dispositius de la marca xinesa tampoc funcionaran als territoris afectats
- -
- EP
ARA A PORTADA
-
Política El Govern justifica la Diada a Extremadura pels «vincles» entre territoris i la «capacitat integradora» Bernat Surroca Albet
-
Política El Govern s'aboca a la vaga el primer dia de curs sense perspectives de reobrir la negociació amb els sindicats Bernat Surroca Albet
-
Societat Totes les víctimes que s'han cobrat les proves PISA a la conselleria d'Educació Gerard Mira
-
-
Política El Constitucional preveu resoldre tots els recursos de l'amnistia abans que acabi l'any ACN
Publicat el
12 de setembre de 2021 a
les 10:20
Et pot interessar
-
Societat
Identifiquen dos homes per gravar noies orinant al carrer durant les festes de Sants
-
Societat
La factura definitiva de la visita del Papa a Barcelona s'enfila fins als 3,3 milions d'euros
-
Societat
El cuiner Ferran Adrià i la directora del Sincrotró ALBA Caterina Biscari, Medalles d'Or de la Generalitat
-
Societat
Un pèrit extern revisarà els edificis afectats del Putxet per determinar les indemnitzacions
-
Societat
Retards de 15 minuts a l’R1 per una incidència entre el Clot i Badalona
-
Societat
Cinc anys sense peatges: menys accidents i més trànsit a l'AP-7
