El bisbe de Solsona, Francesc Conesa, ha comunicat aquest divendres 24 de maig els nous nomenaments parroquials de rectors de cara al curs 2024-2025. Uns canvis que es faran efectius a la tardor, i que afecten entre altres a la capital del bisbat, Solsona, on l'actual rector, Mn. Lluís Ruiz i Brichs, serà traslladat a Bellpuig, traspassant el càrrec a Mn. Joan Francesc Casals, provinent de Súria.
Les noves destinacions pastorals són:
- Mn. Josep Maria Vilaseca i Ribalta, rector de Berga i parròquies agrupades.
- Mn. Jaume Prat i Borràs, rector de Súria i parròquies agrupades.
- Mn. Joan Francesc Casals i Cubinsà, rector de Solsona i parròquies agrupades.
- Mn. Lluís Ruiz i Brichs, rector de Bellpuig, Vilanova de Bellpuig, Seana, Castellnou de Seana i Preixana.
- Mn. Abel Trulls i Noguera, rector de Cervera i responsable de les parròquies agrupades al voltant de Sant Guim de Freixenet i de les parròquies al voltant de Granyena i Sant Antolí.
- Mn. Xavier Romero i Galdeano, rector de Tàrrega, El Talladell, Verdú, Anglesola i Montornès.
Altres nomenaments comunicats pel Sr. Bisbe són:
- Mn. Antoni Bonet i Trilla, consiliari de Vida Creixent de la diòcesi.
- Mn. Abel Trulls i Noguera, delegat de Pastoral d’Adolescència i Joventut.
- Mn. Marc Majà i Guiu, consiliari de la delegació de Família i Vida.
Per altra banda també s’ha comunicat que Mn. Carles Pubill i Gamisans torna com a rector de Cardona després de l’any sabàtic. I Mn. Paco Bernabé, que ha estat susbtituint aquest temps a Mn. Pubill, passarà a ajudar les parròquies de la UPP Cervera.